עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

אנרגיה חיובית לפני הלידה – איך עושים את זה?

מספר פעולות קטנות שיעזרו לך לקבל גישה חיובית וצבירת אנרגיה לקראת הלידה שלך, זוהי תקופה מאוד מלחיצה, אך ישנם מספר דרכים בכדי לשפר את מצב הרוח ולהוריד קצת ממפלס החרדה.
שבוע 12

תוכן עניינים

מספר פעולות קטנות שיעזרו לך לקבל גישה חיובית וצבירת אנרגיה לקראת הלידה שלך, זוהי תקופה מאוד מלחיצה, אך ישנם מספר דרכים בכדי לשפר את מצב הרוח ולהוריד קצת ממפלס החרדה.אתם נמצאים כבר חודש, חודשיים לפני הלידה, היום המיוחד שבו תעברו חוויה לא נשכחת, שבסופה תפגשו סוף סוף את הבייבי הקטן שלכם.

אפשר כבר לראות את הסוף, את ממש עוד רגע יולדת, עכשיו כבר ממש מתחיל הפחד מהכאב הצפוי בזמן הלידה, מגידול התינוק והשינוי הגדול שאת הולכת לעבור בחיים. עכשיו זה זמן מצוין לספוג אנרגיה חיובית מהיקום ולקבל את הכל באהבה. בשלב זה חשוב לשמור על רוגע ונחת, אפשר לרשום את הדברים המדאיגים אותך על דף ולעשות שיחה טובה על הדברים הללו עם בעלך.

חשוב מאוד להבין שזהו יום מרגש ואת הולכת בקרוב מאוד להיות אמא, החשיבה החיובית שלך תשדר לך רוגע ותפחית ממך את הלחץ. השיתוף בפחדים שלך ישחררו ממך את "השדים" ותלמדו להכיר תודה להריון שלכן. אפשר לדבר גם עם ההורים לשתף אותם בתוכניות שלכם לאחר הלידה וכמובן שהיה נחמד גם לשמוע מה דעתם בנושא ולאור הניסיון והידע שרכשו בגידול שלכם. כמובן שהכל יכול להשתנות לאחר הלידה, אך עם זאת התקשורת תעניק לכם המון רוגע ואנרגיה טובה.

עוד משהו קטן שיכול לעזור לך להירגע

פעילות מחוץ לבית. כדי ללכת לראות איזה סרט טוב, בילוי במסעדה או בפארק יחד עם בעלך ו/או חברים. פעילות גופנית וספורט זה חשוב מאוד להתאוורר ולקחת הפסקה קטנה לפני החופשה הפורמלית שלאחר הלידה. כדי שזה באמת התבצע, כדאי יהיה לרשום זאת ביומן שלך, סרט, טיול בים, בית קפה עם חברים או אולי חופשה קצרה בסופ"ש עם בעלך מה שיכול לשפר את הזוגיות שלכם ולהוריד גם לחץ מבעלך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

בעיות פוריות

בעיות פוריות – כל מה שרצית לדעת על פוריות

מה הגורמים העיקריים לבעיות פוריות בקרב גברים ונשים? זוגות רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות שונות המונעות מהם להביא ילדים לעולם. למרות שהסטיגמה הרווחת היא כי הבעיה נובעת בדרך כלל מהאישה, מחקרים מראים לנו שבעיות פוריות קיימות שווה בשווה בין גברים ונשים. בעשרים אחוז מהמקרים, שני בני הזוג סובלים מבעיות המונעות מהם להיכנס להריון.

תזונה והריון 2

מה צריך לדעת על תזונה בהריון

אם את רוצה לעסוק בתזונה בריאה במהלך הריונך, חשוב מאוד שתבחרי את האוכל הנכון. תזונה טובה קשורה קשר הדוק למניעת מספר בעיות הריון כגון היפרדות שליה, רעלת, לידה מוקדמת ואנמיה.

אבחן לקויות למידה במערכת החינוך בישראל

לקויות למידה הפכו בשנים האחרונות לנושא בוער במערכת החינוך בישראל, מה שמוביל לבלבול בקרב הורים וילדים. לקראת שנת הלימודים החדשה, חיוני לברר את ההיבטים השונים הקשורים בלקויות למידה ואבחנתן. מאמר זה יספק סקירה כללית של לקויות למידה, אבחונן וההערכות השונות הקיימות בישראל.

סרבנות ילדים

קנאה באח הקטן

תינוק חדש במשפחה הוא עבור האח הבוגר מתנה נפלאה לכל החיים, אבל לרבים מהילדים זו מתנה שכלל לא קל להסתגל אליה. לרבים מההורים זאת התמודדות לא קלה.