מחשבון הריון

לחישוב תאריך הילדה הקליקי כאן

עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

טרימסטר שני – השליש השני של ההריון שלך

שבוע 29

השליש השני הוא שלושה חודשים באמצע ההריון שלך בו תתחילי להיראות ולהרגיש בהריון. זהו זמן שבו נשים רבות מתחילות לספר לעולם שהם בהריון והן מתחילות להרגיש שזה הריון אמיתי.
השליש השני הוא הטוב ביותר עבור נשים בהריון. זה השליש בו את מרגישה במיטבך. שיער מבריק והרגשה טובה.

חשוב לציין שאת עדיין בהריון והשליש השני הוא חלק של הריון שלך. תקופת הריון יכולה להיות תקופה מוזרה המביאה עמה תופעות שונות כגון, רגישות,צחוק וכדומה.

השליש השני של ההריון שלך מתחיל מהשבוע 13 עד שבוע 28 – (בערך חודשים ארבע, חמש ושש).
הטרימסטר השני מאופיין באנרגיה טובה והרגשה טוב יותר ממה שחווית בטרימסטר הראשון שלך. זה מרגיש כמו הקלה שלאחר מחלה וחום גבוהה. העייפות יורדת הבחילות נעלמות והתיאבון גובר.

בטרימסר השני שלך, את תתחילי להבחין בבליטה של הבטן ובתחושות של דגגונים טקנים שזזים בתוך בטנך.
בשליש הזה תצטרכי לבצע בדיקות דם ואולטרסאונד  בסביבות שבוע 20 להריונך. את תבצעי סריקת מערכות אצל רופא הנשים שלך בכדי לבחון כיצד תינוקך גדל ולוודא את בריאותו.

יש לך את הזכות להגיד לא לכל בדיקה או סריקה שתוצע לך, וכמובן שהרופא יכבד את החלטתך.
אם עוד לא חשבתם על זה, זה זמן טוב להתחיל לחשוב על איפה ואיך את רוצה ללדת את התינוק שלך. בביתך או בבית חולים, ייתכן שיהיה עליך לקבל החלטה. אם כל זה נראה
קצת מפחיד, אין לך מה לדאוג. המיילדת שלך תהיה שם כדי לתמוך בך ותדריכך אותך בכל האפשרויות שלך.

את תהפכי ממתחילה ועד למומחית בלידה בתוך מספר שבועות בלבד!
בן או בת – זוהי החלטה אישית מאוד, חלק מההורים שמחים לגלות ואחרים מעדיפים להיות מופתעים  בלידה עצמה. זכרו, כי הסריקה לא תמיד מראה את מין התינוק ולפעמים מה שאומר לך הרופא  יכול להתברר כטעות!

אם את עדיין מעשנת – אפילו אם זה רק סיגריה פה ושם – כדאי לבדוק אפשרויות להפסקת עישון, אם תפסיק לעשן לפני שבוע 15 של ההריון, את תקטיני את הסיכונים הבריאותיים של תינוקך . הפסקת עישון היא אחד הדברים הטובים ביותר שאת יכולה לעשות עבור בריאותו של התינוק שלך.

גמילה מחיתולים: מתי כן ומתי לא?

הורים לילדים ראשונים לא תמיד יודעים מתי הוא הזמן הטוב ביותר לגמול את ילדיהם ממוצצים, מחיתולים, מחפצי מעבר ומדברים נוספים שהילדים נקשרים אליהם בשנים הראשונות

קרא עוד »

5 מתנות מושלמות ליולדת

הולדת תינוק היא אבן דרך משמעותית בחייה של אישה. זהו רגע של התגשמות, אושר ושמחה גדולה. יחד עם זאת, הלידה מביאה איתה גם שינויים רבים,

קרא עוד »

עד איזה שבוע היריון מותר לטוס לחול?

כאשר עולה השאלה הבאה: עד איזה שבוע היריון מותר לטוס לחו"ל? התשובה תשתנה בהתאם להיריון הספציפי שלך, הנסיבות הרפואיות והסיבוכים האפשריים שנשים בהיריון לעיתים עוברות

קרא עוד »

מחשבון הריון - חישוב תאריך לידה משוער

הזיני את תאריך הוסת האחרון או שבוע הריון בו את נמצאת  ומחשבון ההריון שלנו ייתן לך תאריך לידה משוער ועוד דברים שצפויים בחודשים הבאים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

התפתחות התינוק בחודש הראשון

בחודש הראשון שלאחר הלידה עולות שאלות רבות לגבי הטיפול שלו הוא זקוק, ועקב כך החלטנו לספק לכם כמה נושאים מרכזיים בנוגע לתינוק שלך.

בדיקת הריון ביתית

בדיקת הריון – האם אני בהריון

לאחר שהתחלת לחוש את הסימפטומים הראשונים של ההריון או סתם בכדי לדעת, כדאי יהיה לבצע קודם כל את בדיקת ההריון הביתית. בדיקה זאת הוכחה בדיוק של כ- 99% ומטרתה לאבחן את ההורמון שנוצר בזמן ההריון.