עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

לא גאים בכלל: המחאה הגדולה של קיץ 2017! סירוב המדינה לאפשר אימוץ לזוגות חד מיניים

בעקבות קול המחאה הגדול בתקשורת ובציבור משרד הרווחה הודיע שהוא יבחן את הסוגיה מחדש. נושא האימוץ הוא נושא מורכב לכל הדעות, כמו גם הנושא של זוגות חד מיניים.
הורים גאים

תוכן עניינים

[vc_row][vc_column][vc_row_inner][vc_column_inner width="1/4" is_sticky="yes" sticky_min_width="767" sticky_top="110" sticky_bottom="0" offset="vc_hidden-md vc_hidden-sm vc_hidden-xs"][porto_testimonial style="testimonial-style-3"]זה רק עניין של זמן, אבל בסופו של דבר החלטות מסוג זה הן אלו שיקבעו את האופי של ישראל לדורות הבאים ולטובת כולנו כדאי שההחלטות יהיו רב תרבותיות ויאפשרו לאנשים להיות מי שהם בחופש.[/porto_testimonial][vc_widget_sidebar sidebar_id="porto-custom-sidebar-left-babys"][/vc_column_inner][vc_column_inner width="3/4"][vc_custom_heading source="post_title" font_container="tag:h1|text_align:right" use_theme_fonts="yes" el_class="titelh1"][vc_column_text]ילדים זה ברכה. אבל מסתבר שהברכה לא מגיעה לכולם. כאשר אנו מגדלים ילדים, מה שמגדיר אותנו כהורים זה למעשה הדאגה לכל הצרכים שלהם ולהתפתחות הרגשית שלהם. בישראל קיימים המון ילדים חסרי בית והורים והם ממתינים לאימוץ.

בימים האחרונים נושא האימוץ עולה לכותרות ומהסיבות הלא נכונות – בתשובה לבג"ץ המדינה הכריזה שהיא לא תאפשר אימוץ של ילדים על ידי זוגות חד מיניים. הקהילה הגאה בישראל (אשר בה הממשלה והפוליטיקאים כ"כ מתפארים כאשר הם מציגים את ישראל בעולם כמדינה פלורליסטית ומודרנית) סוערת וכעוסה ויש לה את כל הסיבות לכך![/vc_column_text][vc_single_image image="24772" img_size="full" el_class="nomobile"][vc_column_text]בעקבות תגובת המדינה לבג"ץ מפורסמים רבים המשתייכים לקהילה הגאה (וגם אלו שלא) יצאו בקול צעקה ומחאה נגד המדינה והתגובה הארכאית שלה. מפורסמים כמו הראל סקעת וסטטיק מנסים לרתום את בני הקהילה הגאה ואת כלל הציבור למאבק נגד האטימות של המדינה והדרך שבה היא מתייחסת לזוגות חד מיניים.

קשת הורית – למה בעצם לא לתת לזוגות חד מיניים לאמץ?

יש הרבה סוגים של הורים. ניתן לומר שיש קשת של הורות שבצד אחד שלה יש הורים מעולים ובצד השני שלה יש הורים מזניחים שמזיקים לילדיהם. נטייה מינית של זוג הורים לא קשורה כלל לדרך בה הם דואגים ומגדלים את ילדיהם. מחקרים פסיכולוגיים רבים הוכיחו שילדים אשר גדלים בבית להורים חד מיניים יכולים ליהנות מהתפתחות בריאה ונורמטיבית וליהנות מאיכות חיים טובה.

מה שכל אחד מאתנו צריך לשאול את עצמו הוא: למה אם הורים חד מיניים יכולים להעניק בית חם ואהבה לילד צריך לומר להם לא?! מה עדיף שהילד יגדל ללא חום, אהבה ותחושת שייכות?! שיגדל בתחושה שהוא לא רצוי? עדיף ילד שילד יישאר נטוש מאשר עם זוג הורים אוהב וטוב אך חד מיני?

בעקבות קול המחאה הגדול בתקשורת ובציבור משרד הרווחה הודיע שהוא יבחן את הסוגיה מחדש. נושא האימוץ הוא נושא מורכב לכל הדעות, כמו גם הנושא של זוגות חד מיניים. החברה הישראלית נמצאת בתקופת מבחן בו עליה להחליט האם פניה קדימה או אחורה. שילוב זוגות חד מיניים בתרבות שלנו ומתן זכויות שוות לגאים תהפוך את ישראל למדינה מערבית ומודרנית לכל דבר. אי שילובם של זוגות חד מיניים ומתן זכויות שוות להם יהפוך את ישראל למדינה חשוכה שבה למילים אין חשיבות והערכים איבדו תוכן.

פסיכולוגים רבים מדגישים שמה שחשוב לילד הוא להרגיש רצויי, אהוב ושייך. כאשר ילד מאומץ חי עם זוג הורים חד מיניים, לא משנה לו מה הנטיות המיניות של ההורים שלו – חשוב לו שהם אוהבים אותו, תומכים בו, נמצאים שם בשבילו ומאפשרים לו להרגיש בטוח.

זה עניין של זמן אבל בסופו של דבר, החלטות מסוג זה הן אלו שיקבעו את האופי של ישראל לדורות הבאים. לטובת כולנו, כדאי שההחלטות יהיו רב תרבותיות ויאפשרו לאנשים להיות מי שהם בחופשיות. גידול ילדים זו זכות בסיסית של כל אדם, לא משנה אם הוא חד מיני, דו מיני או "סטרייט".[/vc_column_text][vc_single_image image="24774" img_size="full"][vc_raw_html]JTNDaWZyYW1lJTIwd2lkdGglM0QlMjIxMDAlMjUlMjIlMjAlMjBzcmMlM0QlMjJodHRwJTNBJTJGJTJGd3d3Lm1ha28uY28uaWwlMkZBamF4UGFnZSUzRmpzcE5hbWUlM0RlbWJlZEhUTUw1dmlkZW8uanNwJTI2Z2FsbGVyeUNoYW5uZWxJZCUzRDIwZjBjZTZkZjE1NWQ1MTBWZ25WQ00yMDAwMDAyYTBjMTBhY1JDUkQlMjZ2aWRlb0NoYW5uZWxJZCUzRGEwMjJjZDFhZDQ5ODAzMTBWZ25WQ00yMDAwMDAyYTBjMTBhY1JDUkQlMjZ2Y21pZCUzRGJlOWQ2MjA1Njk1NWQ1MTBWZ25WQ00yMDAwMDAyYTBjMTBhY1JDUkQlMjIlMjBmcmFtZWJvcmRlciUzRCUyMjAlMjIlMjBhbGxvd2Z1bGxzY3JlZW4lM0UlM0MlMkZpZnJhbWUlM0U=[/vc_raw_html][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row]

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

אח חדש שמצטרף למשפחה שכבר קיימת

אח חדש בעצם מערבב את הקלפים מחדש. השינוי משפיע על כל בני הבית, על האחים וגם על ההורים.
אז אמא יקרה, זכרי שאת הכי טובה שאת יודעת, כנסי וגלי בעצמך.

הורים לילדים עם נכות

הורים לילדים עם נכות

אחד הגורמים החשובים בסביבתו של ילד בעל נכות הם הוריו. התמודדות ההורים לילד הסובל מנכות היא התמודדות מורכבת מעבר למה שדורשת הורות "רגילה" שגם היא דבר לא פשוט. מורכבות המתמקדת בילד עצמו, בקשר בין ההורים, באחים ואיך הילד מתקבל במשפחתו ובסביבתו.

בחירת מין הילוד – אפשרי? ,מוסרי? כל התשובות כאן

ישנן מספר תאוריות ברמה מדעית כזו או אחרת, בנושא היכולת שלנו לבחור את מין העובר. ראוי לציין שמבחינה רפואית ומוסרית הן שנויות במחלוקת. בסיסן של תיאוריות אלו הוא שהזירעונים הזכריים מהירים יותר אך עמידים פחות לעומת הזירעונים ממין נקבה ומתוך התיאוריות הללו צמחו מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על מין העובר