עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

המלצות על סיפרי הורות טובים

גלי את תאריך הלידה שלך עם מחשבון הריון של להיות הורים. נוסף לזאת, תוכלי לקבל מידע על התינוק המתפתח שלך ולראות עד כמה הוא גדל בכל שבוע.
family

תוכן עניינים

הורות היא לא עוד משהו שאנחנו עושים. היא למעשה הלב שלנו. המקום בו ילדינו מתעצבים וצומחים. הבית שממנו יוצאים ואליו חוזרים.

בעבר הדברים היו מאוד ברורים וכולם גידלו את הילדים בצורה דומה פחות או יותר. אבל היום אפשרויות נפתחות בפנינו וכל משפחה יכולה לעצב את ההורות שלה.
זה נותן לנו המון אפשרויות וגם הרבה בילבול. ואיך נדע מה יצרנו מתוך חכמה ומה מתוך הרגל? במה אנחנו בוחרים ומתי אנחנו מופעלים?

מבחינתי הורות היא ללא ספק מסע. מסע של התפתחות וצמיחה. לא רק לילדינו, אלא גם לנו. כולנו מגיעים להורות בלתי מנוסים ולומדים את עצמינו מתוך המפגש הכל כך מיוחד הזה עם הילדים שלנו.
המסע הזה רצוף לא מעט מכשולים וקשיים, ספקות וכאבים, כמו גם שמחות רבות ואהבה גדולה.
אספנו לכבודכם רשימת ספרים שיעצימו את ההורות שלכם ויוכלו להיות לכם לעזר במסע המאוד פרטי של כל אחת ואחד מכם.

בחרנו ספרים שמכבדים אותנו כהורים ומכבדים את ילדינו. שמחפשים אפשרות של קירבה והקשבה בתוך המשפחה ותומכים בנו.

אבל מה שחשוב הוא לא רק איזה ספר תקראו, אלא גם איך תקראו אותו, וכאן חשוב לי להזכיר שכל אחד מאיתנו יודע הכי טוב מה נכון לו ולמשפחתו. שאין ספר שיכול לדעת בשבילנו. כשאני באה ממקום כזה, אני יכולה להעזר בספר כדי להעשיר את עולמי, כדי לפתוח את המחשבות שלי ולתמוך בתהליך הצמיחה שלי, מבלי ליפול לבורות האשמה וחוסר הביטחון.

בכל שבועיים נפרסם המלצה על ספר נוסף, ונצרף קישור פה למטה. מוזמנות ומוזמנים לעקוב.

סדרת המלצות על סיפרי הורות טובים – כאלו שבאים מגישה של הקשבה וקירבה.

מאת גילה ישראל, מנחת הורים בגישת "הורות כמעשה ניסים"

  • איך ליצור יחסי אמון עם הילדים שלך?

    איך ליצור יחסי אמון עם הילדים שלך?

    יחסי אמון הם דבר יקר ערך. כולנו רוצים שהילדים שלנו ירגישו בנוח לפנות אלינו כשקשה להם, לשתף אותנו במה שעובר עליהם. שירגישו בטוחים ושלא יצטרכו להסתיר אף חלק.


  • עונשים, והנזק שענישה גורמת ומה אפשר לעשות במקום?

    עונשים, והנזק שענישה גורמת ומה אפשר לעשות במקום?

    בעבר היה מאוד ברור לכולם שככה מחנכים ילדים. שיטת המקל והגזר. זה עובד טוב באילוף סוסים וכלבים, למה לא נעשה את זה גם לבני אדם? אבל זה לא מרגיש כל כך נכון.