מחשבון הריון

לחישוב תאריך הילדה הקליקי כאן

עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

חודש 1: שבוע 5 להריון- יש לך כבר תסמיני הריון? אם לא, אל תדאגי, יהיו..

ככל הנראה את כבר יודעת שאת בהריון, אז שוב מזל טוב והמון בהצלחה! ההתרגשות עצומה והחיוך לא יורד מהפנים. את מתרגשת לקראת הבאות וסקרנית לדעת מה כל השלבים ואין יותר טבעי מזה.
שבוע 5

ככל הנראה את כבר יודעת שאת בהריון, אז שוב מזל טוב והמון בהצלחה! ההתרגשות עצומה והחיוך לא יורד מהפנים. את מתרגשת לקראת הבאות וסקרנית לדעת מה כל השלבים ואין יותר טבעי מזה.

בפגישה הראשונה עם רופא הנשים שלך הוא יבצע בדיקה ואגינלית וישלח אותך לבצע בדיקות דם נוספות. חשוב להתחיל לצרוך ויטמינים החיוניים לך ולתינוקך כבר בשבוע זה. העובר שלך מתחיל בהתפתחות מהירה לאורך כל תשעת חודשי ההיריון. השליה שלך כבר מייצרת חמצן ואוכל עבור העובר שלך.

קחי בחשבון שזהו שלב חשוב מאוד בהתפתחות התינוק! בשבועות ההתחלתיים של ההיריון העובר שלך מאוד פגיע ולכן חשוב לשמור על בריאותך ככל שניתן.

מה קורה לגופך?

אם כבר יש לך תופעות לוואי אז הן כנראה שהן ממשיכות להופיע ואף מחמירות, אם לא היו לך, הן עדיין יכולות להופיע. הבחילות ימשיכו להופיע בעיקר בבקרים ולהן יתווספו גם כאבי ראש. גם העייפות שלך תמשיך לתת את אותותיה, אך חשוב שתשמרי על קור רוח לפחות עד שיחלפו להן לקראת סיום הטרימסטר הראשון. חשוב שתדעי כי כל כל אשה יכולה לחוות תסמינים שונים בתקופה זאת ולכן לא כדאי להתרגש. במידה והתופעות הללו נפסקו באופן פתאומי, כדאי להתייעץ עם הרופא הנשים שלך.

מה עובר על תינוקך?

התינוק שלך הוא עכשיו בגודל של גרעין תפוז, לפחות פי שניים מגודלו הקודם. רמות הורמון הריון שלך כעת גבוהות מספיק כדי לאשר את בדיקת ההיריון הביתית. אחת המערכות הראשונות שנבנות בגוף התינוק היא מערכת צינורות הדם והלב.

בשלב זה תוכלי לשמוע כבר בבדיקת האולטראסאונד הראשונה את פעימות ליבו של תינוקך. כאשר את עוברת את 5 שבועות ההיריון, לבו של תינוקך כבר מכיל שני ערוצים קטנים הקרויים “צינורות הלב” והם כבר חזקים מספיק בכדי לעבוד.

  • בדיקות דם ושתן
  • שתייה מרובה והקפדה על תזונה נכונה ובריאה
  • מרשם לוויטמינים שכדאי לקחת.
  • חזייה נוחה לחזה רגיש
  • להמשיך לבצע פעילות ספורטיבית קלה.

מחשבון הריון - חישוב תאריך לידה משוער

הזיני את תאריך הוסת האחרון או שבוע הריון בו את נמצאת  ומחשבון ההריון שלנו ייתן לך תאריך לידה משוער ועוד דברים שצפויים בחודשים הבאים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

בחירת מין הילוד – אפשרי? ,מוסרי? כל התשובות כאן

ישנן מספר תאוריות ברמה מדעית כזו או אחרת, בנושא היכולת שלנו לבחור את מין העובר. ראוי לציין שמבחינה רפואית ומוסרית הן שנויות במחלוקת. בסיסן של תיאוריות אלו הוא שהזירעונים הזכריים מהירים יותר אך עמידים פחות לעומת הזירעונים ממין נקבה ומתוך התיאוריות הללו צמחו מספר גורמים אשר יכולים להשפיע על מין העובר