מחשבון הריון

לחישוב תאריך הילדה הקליקי כאן

עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

חודש 3: שבוע 13 להריון- הבטן כבר מתחילה לבצבץ

שבוע 13 העובר שלך ישן רוב הזמן אבל ממש בקרוב תתחילי להרגיש בנוכחותו בתוך בטנך. גם אם יצאה לך כבר הבטן וגם אם לא, , זהו שלב טבעי והכרחי שהגוף עובר.
שבוע 19

תרצי או לא כעת גופך מתחיל לגדול ואת מרגישה את זה

העובר שלך ישן רוב הזמן אבל ממש בקרוב תתחילי להרגיש בנוכחותו בתוך בטנך. גם אם יצאה לך כבר הבטן וגם אם לא, זהו שלב טבעי והכרחי שהגוף עובר כדי לספק לך את המתנה הכי יפה שתקבלי!

שבוע 13 השליה שלך כבר גדולה ומספקת לעובר את כל צרכיו הבסיסים. לשליה יש עוד תפקידים חשובים, בין היתר: לדאוג לפינוי הפסולת (פסולת מתוקה) שהעובר שלך פולט. היא גם דואגת לייצור אותם הורמונים שעוזרים לשמור על בריאות התינוק והתקדמות ההיריון.

עכשיו אולי כבר יש לך בטן קטנטנה שתמשיך לגדול ולגדול. צמיחתה של הבטן הקטנטנה תוביל גם להתרחבות של המותניים והירכיים שלך, כן כן הדרך עגלגלה. אז אם עוד לא התחלת, זה הזמן לחפש בגדים יותר נוחים ופחות לוחצים.

מה קורה לעובר?

התינוק שלך כעת כבר בגודל של אפרסק. בשלב זה צלעותיו וכל עצמותיו הזעירות מתחילות להתקשות. בידיים וברגלים מתחילות להיווצר התשתיות העתידיות של טביעות האצבעות שלו. גם הצלעות שלו מתפתחות המעיים שלו עברו כמה שינויים גדולים ונעו לכיוון הבטן שלו. בכדי לשרת את צרכיו של העובר כמו שצריך, השליה שלך ממשיכה לגדול.

עוד מתפתחים בשבוע זה הם מיתרי הקול של התינוק שלך ואם יש לך בת אז השבוע כבר יש לה כ- 2 מיליון ביציות בשחלות שלה. אך אל תצפי יותר מדי, מאחר וסאונד אינו יכול לעבור דרך הרחם, את לא תוכלי לשמוע את הבכי שלו 🙂

בדיקות מומלצות

  • בדיקת שקיפות עורפית – לוודא את תקינות העובר
  • בדיקת סיסי שליה כבר עשית? כדאי בהחלט לשקול זאת

מה לעשות השבוע?

  • שינוי פרטי הלבוש לבגדים נוחים יותר
  • להמשיך עם חומצה פולית וברזל
  • לשתות הרבה מים כבר אמרנו (-:
  • לשלב פעילות ספורטיבית ברמה המומלצת לנשים בהריון

 

מחשבון הריון - חישוב תאריך לידה משוער

הזיני את תאריך הוסת האחרון או שבוע הריון בו את נמצאת  ומחשבון ההריון שלנו ייתן לך תאריך לידה משוער ועוד דברים שצפויים בחודשים הבאים

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

הקניית ערכים חשובים לילדכם

להורים יש השפעה גדולה מאוד על אורח חייהם עתידם של הילדכם, כך שזה יהיה חכם יהיה לעקוב אחר אורח חייהם ולדאוג להקניית ערכים חיובים.

שבוע 3

הריון מחוץ לרחם, הסימנים המוקדמים ומה עושים ?

הריון מחוץ לרחם הוא מצב שבו הביצית המופרית השתרשה והתפתחה מחוץ לרחם, בדרך כלל בחצוצרה אבל יתכן גם בחלל הבטן. הריון חוץ רחמי הוא מצב מסוכן לאם ולעובר. מי עלולה לפתח הריון חוץ רחמי? מה הסימנים המוקדמים ומה עושים כאשר יש קביעה כי אכן מדובר בהריון כזה?

אמא מחורבנת

מתוך יומנה של אמא מחורבנת

אתמול נשברתי ובכיתי. "אני אמא מחורבנת! למה עשיתי כל הילדים האלה ?! אני לא טובה בזה! ". הרבה פעמים אני מרגישה כך. אני מרגישה שההורות לא בשבילי. כל כך הרבה אחריות, בעוד שאני אדם ילדותי כל כך. כל כך מעט חופש וזמן לעצמי. אני צריכה להשקיע זמן ומאמץ על דברים שלא ממש בא לי לעשות, בזמן שאין לי זמן לעשות את הדברים שאני כן רוצה (כמו לשבת בשקט בשירותים …). זה מתיש.

ניצן סלומון

סקס אחרי לידה – יש דבר כזה?!

כל אחת וכל זוג חווה זאת בצורה שונה, חלקנו זורחות ופורחות בהריון, אוהבות את גופינו ומרגישות בשיא הבריאות והיופי. וחלקנו פחות. מרגישות פחות יפות, אוהבות את

דימום בהריון, יש סיבה לדאגה?

דימום בחודשי הריון הראשונים היא תופעה נפוצה שלעתים מעידה על בעיה בהתפתחות ההריון ולעתים אין לה כל השלכות ואין צורך לדאגה. מה הן הבדיקות שיש לערוך בכדי להבין מהו מקור הדימום?