עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

אנרגיה חיובית לפני הלידה – איך עושים את זה?

מספר פעולות קטנות שיעזרו לך לקבל גישה חיובית וצבירת אנרגיה לקראת הלידה שלך, זוהי תקופה מאוד מלחיצה, אך ישנם מספר דרכים בכדי לשפר את מצב הרוח ולהוריד קצת ממפלס החרדה.
שבוע 12

תוכן עניינים

מספר פעולות קטנות שיעזרו לך לקבל גישה חיובית וצבירת אנרגיה לקראת הלידה שלך, זוהי תקופה מאוד מלחיצה, אך ישנם מספר דרכים בכדי לשפר את מצב הרוח ולהוריד קצת ממפלס החרדה.אתם נמצאים כבר חודש, חודשיים לפני הלידה, היום המיוחד שבו תעברו חוויה לא נשכחת, שבסופה תפגשו סוף סוף את הבייבי הקטן שלכם.

אפשר כבר לראות את הסוף, את ממש עוד רגע יולדת, עכשיו כבר ממש מתחיל הפחד מהכאב הצפוי בזמן הלידה, מגידול התינוק והשינוי הגדול שאת הולכת לעבור בחיים. עכשיו זה זמן מצוין לספוג אנרגיה חיובית מהיקום ולקבל את הכל באהבה. בשלב זה חשוב לשמור על רוגע ונחת, אפשר לרשום את הדברים המדאיגים אותך על דף ולעשות שיחה טובה על הדברים הללו עם בעלך.

חשוב מאוד להבין שזהו יום מרגש ואת הולכת בקרוב מאוד להיות אמא, החשיבה החיובית שלך תשדר לך רוגע ותפחית ממך את הלחץ. השיתוף בפחדים שלך ישחררו ממך את "השדים" ותלמדו להכיר תודה להריון שלכן. אפשר לדבר גם עם ההורים לשתף אותם בתוכניות שלכם לאחר הלידה וכמובן שהיה נחמד גם לשמוע מה דעתם בנושא ולאור הניסיון והידע שרכשו בגידול שלכם. כמובן שהכל יכול להשתנות לאחר הלידה, אך עם זאת התקשורת תעניק לכם המון רוגע ואנרגיה טובה.

עוד משהו קטן שיכול לעזור לך להירגע

פעילות מחוץ לבית. כדי ללכת לראות איזה סרט טוב, בילוי במסעדה או בפארק יחד עם בעלך ו/או חברים. פעילות גופנית וספורט זה חשוב מאוד להתאוורר ולקחת הפסקה קטנה לפני החופשה הפורמלית שלאחר הלידה. כדי שזה באמת התבצע, כדאי יהיה לרשום זאת ביומן שלך, סרט, טיול בים, בית קפה עם חברים או אולי חופשה קצרה בסופ"ש עם בעלך מה שיכול לשפר את הזוגיות שלכם ולהוריד גם לחץ מבעלך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

לתת להם כבר עכשיו את המפתח אל האושר

מה שאני עושה עם הילדים שלי, זה ללמד אותם לראות את הדברים הקטנים האלה. אני מנסה להרגיל אותם לצורת המחשבה הזו כבר מהילדות, כדי שבמהלך החיים זה יבוא להם בקלות. והם יגדלו להיות אנשים מאושרים.

כיצד טיפול CBT עוזר לילדים?

טיפול קוגניטיבי התנהגותי (CBT) הוא טיפול פסיכולוגי יעיל המסייע לילדים לפתח אסטרטגיות להתמודדות עם הבעיות והאתגרים שלהם. CBT הוא טיפול בדיבור המעודד את הילד להבין את הקשר בין המחשבות, הרגשות וההתנהגות שלו. זוהי גישה מבוססת ראיות

pregnancy-bag

תיק לחדר לידה, מה צריך לקחת לחדר הלידה – המדריך המלא

עוד רגע זה קורה וכדאי להכין כבר את התיק.אז מה באמת את צריכה לקחת איתך לחדר הלידה? כאן תוכלי לקבל הסבר מפורט על תיק הלידה שלך וציוד לתינוק שיחזור איתך הביתה בקרוב.
המפגש המרגש ביותר בחייך הולך להגיע, החיבוק הראשון והנשיקה הראשונה כבר באוויר. למפגש מהסוג הזה לא תוכלי שלא להתכונן כראוי.