עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

כל מה שרצית לדעת על מלח והריון

זה מפליא לשמוע כל הדיבורים על החשיבות של מלח והריון מבלי להזכיר את העובדה כי לא כל מקורות הנתרן או מלח, זהים. זהו שיקול מרכזי עבור בריאות הריון שלך.
מלח בהריון

תוכן עניינים

זה מפליא לשמוע כל הדיבורים על החשיבות של מלח והריון מבלי להזכיר את העובדה כי לא כל מקורות הנתרן או מלח, זהים. זהו שיקול מרכזי עבור בריאות הריון שלך.

]הגוף שלנו זקוק למלחים, אך אין קשר בין מלח שולחן נתרן כלורי נקי כימית שאתה קונה בסופרמרקט, הכלול כמעט בכל מזון מעובד שאנו קונים, ומלח הים לעומת זאת אורגני ועשיר במינרלים. מלח הים זמין לרכישה באמצעות האינטרנט או שניתן לרכוש אותו בחנות מזון בריאות באזור המגורים שלך. מינרלים אלה נחוצים יותר מתמיד לבריאות הריון.

מלח שולחן רגיל הוא מאוד מעודן, נקי כימי, ולא ידידותי לגוף. מלח ים מזוקק הינו קומפלקס טבעי של נתרן כלורי, הכולל מינרלים מרכזיים כגון סידן, מגנזיום, אשלגן וכן שורה של כ -80 מינרלים חיוניים. אלה סייעו לבריאות הריון.

למרות היתרונות מצריכת מינרלים אלה הם רבים מדי לרשימה כאן, החומרים המזינים ומינרלים הנמצאים במלח ים יכולים לעזור לגוף שלך לשמר תאי דם, אשר יעילו לשפר את בריאותך בהמלך ההריון.

בביקור הבא שלך בסופר, תוכלי להיסתכל על התכולה התזונתית של המלח שולחן שאת קונה בדרך כלל. עכשיו תשווי זאת מול מלח ים לא מזוקק, מעובד.

המינרלים החיוניים במלח בישול אלה הוסרו במהלך הפיכתו המשמש למלח שולחן ואינך זקוקה לו בתזונה שלך. למעשה, האשלגן שיש בתוכו עלול לגרום לבעיה בבלוטת התריס ולכן חשוב מאוד להבין את ההבדלים הקיימים.

חשוב לזכור כי לא כל המוצרים שכותרתם היא "מלח ים" הם שווים. תסתכלי מעבר למילים "מלח ים" על התווית לניתוח מינרליים. כמו כן, תחפשי פרטים ותבדקי שזה לא היה מחומם ולא הוסיפו לו כימיקלים. מלח ים אמיתי הוא נדיר וטהור בצבע לבן אשר המינרלים נחוצים לגוף בזמן ההריון.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

השמנת יתר אצל ילדים, מה ניתן לעשות ?

השמנת יתר אצל ילדים היא מצב רפואי רציני המשפיע על ילדים ובני נוער. ילדים עם השמנת יתר מוגדרים כך כאשר המשקל שלהם גבוה מהמשקל הרגיל לגילם ולגובהם והדבר מפריע להתנהלותם היומיומית התקינה.

הורות לחירות מאת דן לסרי

לסרי מטפל בשאלות ההורות בעדינות ובכבוד רב. התחושה שהוא משרה היא שהוא סומך עלינו הקוראים, שיש ביכולתנו להגיע לתובנות משלנו, ולמצוא כל אחד את דרכו והוא פה רק כדי ללוות, להאיר כמה פינות אפלות ולהפנות את תשומת ליבנו.

pregnancy-bag

תיק לחדר לידה, מה צריך לקחת לחדר הלידה – המדריך המלא

עוד רגע זה קורה וכדאי להכין כבר את התיק.אז מה באמת את צריכה לקחת איתך לחדר הלידה? כאן תוכלי לקבל הסבר מפורט על תיק הלידה שלך וציוד לתינוק שיחזור איתך הביתה בקרוב.
המפגש המרגש ביותר בחייך הולך להגיע, החיבוק הראשון והנשיקה הראשונה כבר באוויר. למפגש מהסוג הזה לא תוכלי שלא להתכונן כראוי.

כשילד פוחד

אמאל'ה איזה פחד! איך נעזור לילדים להתמודד עם פחד?

אלא שפחדים רבים אין להם סיבה הגיונית – הפחדים הלא רציונליים. בגיל הילדות הפחדים האלה שכיחים יותר בגלל הדמיון המפותח. ועם זאת, עם יד על הלב, גם לנו המבוגרים יש פחדים כאלה לא רציונליים, כמו פחד מג'וקים ועוד בעלי חיים חפים מפשע.