עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

הדבר הכי יעיל שעשיתי אחרי שילדיי נרדמו

לעזאזל עם כל הדברים האלה! אני הולכת לישון! היו לי המון דברים לעשות! היו לי כלים מלוכלכים, הייתה לי כביסה יבשה להוריד ולקפל, ועוד כמה דברים לעשות.

תוכן עניינים

ללא המנוחה אני כולי ממורמרת, עצבנית, חסרת סבלנות, ונובחת לכל עבר. אני לא נעימה לילדים שלי, אני לא נעימה לבעלי וגם לא לעצמי. אז מה שווה בית נקי ומסודר אם אף אחד לא נהנה מלהיות בתוכו בגלל אווירה של מלחמה?

מאת: אנה ריאבצב

זה היה יום שלכאורה נראה יום ככל הימים. אני הייתי בחופשת הלידה עם מרינה, וגבריאל (אז בן שנתיים) היה איתנו בבית גם כן. ואז זה קרה!
זה לא היה קורה בדרך כלל, אז אל תתחילו לי לקנא עכשיו, אבל באותו יום בדרך נס כלשהי הילדים שלי נרדמו שניהם יחד לשנת הצהריים.
בהתחלה הייתי קצת אבודה, ולא ידעתי איך להתנהג במצב המוזר הזה, אבל אז הבנתי שזו הזדמנות פז!

היו לי המון דברים לעשות! היו לי כלים מלוכלכים בכיור לשטוף, הייתה לי כביסה יבשה להוריד ולקפל, רצפה לשטוף, ארוחת ערב לבשל, לנקות את האמבטיה והשירותים ועוד כמה דברים קטנים לעשות. בערך מיליון…

אז אמרתי לעצמי – לעזאזל עם כל הדברים האלה! אני הולכת לישון!

ופשוט הצטרפתי אל שני ילדיי ונחתי לי בכיף למשך שעה. שעה של קסם… זה היה כל כך טוב! וכאשר התעוררתי – נחשו מה!

הכלים לא ברחו! גם לא הכביסה. הם חיכו לי בידיוק באותו המקום שהשארתי אותם, שזה בעצם חבל…

העניין הוא שאת כל הדברים האלה אני יכולה לעשות בזמן שהילדים שלי ערים, גם אם הם מפריעים, מתבכיינים ומנדנדים. במקרה הכי גרוע, אם הקיטורים והנדנודים שלהם הופכים בלתי נסבלים ולא מאפשרים לי לעשות כלום, אני פשוט שמה אתהתינוקת על החזה במנשא התינוק, מדליקה טלויזיה לפעוט (כן! אני שמה לו טלוויזיה. לכו תקראו למחלקה הסוציאלית…), ואני עושה כל מה שאני צריכה לעשות.

לישון, לעומת זאת, אני לא יכולה כשהם ערים. אז הבחירה די ברורה – לא?

העניין הוא שאחרי שישנתי קצת, אחרי שהיתה לי המנוחה הנפלאה הזו, אני הרבה יותר אנרגטית, יש לי מצב רוח טוב, יש לי יותר מוטיבציה לעשות את כל הדברים האלה בבית, ואני עושה אותם בצורה יעילה יותר ומהר יותר. במיוחד אם אני שמה קצת מוזיקה ברקע. פעם הייתי מקשיבה לקווין, יו-טו, מיוז. עכשיו זה הלהיטים האחרונים של ערוץ בייבי, אבל היי! זה עדיין נחמד! וכך אני תופסת שתי ציפורים במכה – גם מטלות הבית נעשות וגם אני במצב רוח טוב יותר בזכות המנוחה. אבל נניח שבגלל המנוחה הזו בכל זאת היה דבר או שניים שלא הספקתי לעשות. אז?.. אולי היה עדיף בכל זאת לא לנוח? פחחחחח…. נראה לכם?ללא המנוחה אני כולי ממורמרת, עצבנית, חסרת סבלנות, ונובחת לכל עבר. אני לא נעימה לילדים שלי, אני לא נעימה לבעלי וגם לא לעצמי. אז מה שווה בית נקי ומסודר אם אף אחד לא נהנה מלהיות בתוכו בגלל אווירה של מלחמה?

אז הילדים שלי ילבשו בגדים נקיים שנלקחו מתוך ערימה ענקית שחיה לה על הספה בסלון, ולא מתוך הארון. אז מה? אז הבגד לא היה מגוהץ ומקופל בתוך הארון לפני שנלבש. קרה משהו לילד בגלל זה? (אגב, אם כבר בגיהוץ עסקינן, בחיים שלי לא הצלחתי להבין למה לעזאזל אנשים מגהצים תחתונים.  אבל זה כבר למאמר אחר. בכל מקרה, אם אתם יודעים את התשובה, אנא האירו את עיניי בתגובות.)

בקיצור, אל תהיו עבדים של עבודות הבית ,כי לא משנה כמה תעשו, תמיד יהיה עוד. אם יש הזדמנות לנוח, עופו עליה! היא עלולה לא לחזור לזמן מה. במיוחד אם יש לך ילדים קטנים…

אם אהבתם, אתם מוזמנים לעקוב אחריי בעמוד הפייסבוק וערוץ היו טיוב שלי.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

שלום כיתה א'

מוכנות לכיתה א

אנחנו מנסים לגדל דור שהכל ילך לו "חלק" יותר. לפני לידה של אח או אחות אנחנו קוראים איך להכין את הילד ללידה, קונים ספרים, שרים שירים, נותנים מתנות ועושים הכל כדי להבטיח שהשינוי יהיה קל. כך גם לפני מעבר דירה, וכמובן לפני עליה לכיתה א'- לוקחים אותם למומחים, לקורסים של מוכנות, הולכים לקבל הדרכה איך להכין אותם, הכל במטרה להבטיח שהחוויה תהיה נעימה וקלה.

pregnancy-bag

תיק לחדר לידה, מה צריך לקחת לחדר הלידה – המדריך המלא

עוד רגע זה קורה וכדאי להכין כבר את התיק.אז מה באמת את צריכה לקחת איתך לחדר הלידה? כאן תוכלי לקבל הסבר מפורט על תיק הלידה שלך וציוד לתינוק שיחזור איתך הביתה בקרוב.
המפגש המרגש ביותר בחייך הולך להגיע, החיבוק הראשון והנשיקה הראשונה כבר באוויר. למפגש מהסוג הזה לא תוכלי שלא להתכונן כראוי.

שבוע 2, טרימסטר ראשון

שבוע הראשון של ההריון – כל מה שצריך לדעת

עבור רוב הנשים, במיוחד עבור אלה שאינן מתכננות הריון, השבוע הראשון ואפילו השני יכולים לעבור ללא כל ידיעה.אצל הרבה נשים המחזור אינו סדיר ולכן אינן יודעות שהמחזור שלהן מתעכב בגלל ההריון.