עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

טיפים לבחירת מתנה ליולדת

ידה של תינוק היא תמיד אירוע שמצפים לו רבות. כאשר אישה שקרובה אלינו בקרבה משפחתית או חברית יולדת תינוק אנחנו יכולים להרגיש התרגשות גדולה מאוד ואושר שלא יודע גבולות.
מתנה ליולדת

תוכן עניינים

חשוב להביא מתנה ליולדת כי כך אנחנו יכולים להראות לה כמה אנחנו אוהבים אותה וכמה אנחנו שמחים בשבילה שהיא ילדה תינוק.

לידה של תינוק היא תמיד אירוע שמצפים לו רבות. כאשר אישה שקרובה אלינו בקרבה משפחתית או חברית יולדת תינוק אנחנו יכולים להרגיש התרגשות גדולה מאוד ואושר שלא יודע גבולות. בישראל נהוג שכאשר מישהי קרובה לנו יולדת תינוק להביא לה מתנה קטנה לכבוד המאורע המרגש. לא תמיד קל ופשוט לדעת איזה מתנה לבחור להביא ליולדת. אם אנחנו מתלבטים איזה מתנה להביא אנחנו יכולים להביא מתנה כמו חלוק רחצה, נירות ריחנים, ערכת סבונים וקרמים או זר פרחים.

למה חשוב להביא ליולדת מתנה?

חשוב להביא מתנה ליולדת כי כך אנחנו יכולים להראות לה כמה אנחנו אוהבים אותה וכמה אנחנו שמחים בשבילה שהיא ילדה תינוק. אם לא נביא לאישה שילדה והיא חשובה לנו מתנה אז היא תוכל להיעלב ולהרגיש שלא אכפת לנו ממנה. להביא מתנה אחרי לידה זה מנהג נימוסי ויפה מאוד. המתנה שנביא יכולה להיות הדרך שלנו להראות ליולדת שאנחנו רוצים שהיא חשובה לנו ושאנחנו רוצים לתמוך בה בתקופה המרגשת והמאתגרת שיש לה.

איזה מתנות אפשר להביא ליולדות?

אז איזה מתנות אפשר להביא ליולדות? מתנות יצירתיות שאפשר להביא ליולדות יכולות להיות:

  • מוצרים לתינוק
  • מוצרי טיפוח
  • סושי
  • מגבת רקומה
  • חלוק רחצה
  • בושם
  • שובר לארוחת בוקר זוגית

כאשר אנחנו מתלבטים איזה מתנה אנחנו רוצים להביא חשוב שננסה להתאים את המתנה באופן אישי וספציפי למי שילדה כך שהמתנה תתאים לאופי שלה ולמה שהיא אוהבת. אם אנחנו יודעים שהיולדת אוהבת משהו במיוחד כמו למשל שוקולד או בגדים אנחנו יכולים להביא מארז שוקולד חגיגי או כרטיס מתנה לקנייה של בגדים חדשים אחרי שהיא תרזה את הקילוגרמים שהיא העלתה במהלך ההיריון.

מה עדיף להביא

מתנות ליולדת או לרך הנולד?

כאשר כל אחת יולדת יש התלבטות עם המתנה שמביאים היא מתנה ליולדת עצמה או מתנה לרך הנולד. אם אנחנו יודעים שהיולדת כבר קיבלה הרבה מתנות לרך הנולד שיכולות לשמש אותה בטיפול המסור בו אז כדאי לנו ועדיף לקנות מתנה שיכולה להתאים לשימוש האישי שלה כמו קרמים או שובר לקניית בגדים.

לידה היא אירוע חד פעמי. לא משנה אם אנחנו יולדות ילד ראשון או ילד רביעי – הלידה היא תמיד אירוע מרגש מאוד ורווי רגשות שמציף. כאשר אחות שלנו או חברה קרובה שלנו יולדת תינוק חשוב שנהיה שם בשבילה ונתמוך בה. התמיכה שנעניק ליולדת בימים הראשונים אחרי הלידה תאפשר לה להיות חזקה יותר ובטוחה יותר ביכולות האימהיות שלה. אחרי הלידה כל אישה יכולה להיות תשושה מבחינה פיזית ורגשית. כאשר אנחנו נהיה שם בשבילה – נבשל לה אוכל, נעזור לה לנקות את הבית, נעזור לה לטפל בתינוק כך שתוכל גם לנוח נשפר מאוד את איכות החיים שלה ושל התינוק.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

הפלה כירורגית

ביצוע הפלה כירורגית בשבועות הראשונים של ההריון

עם התקדמות רפואה, נהלי הפלה כירורגית מוקדם יש ביקוש גבוה, והוא יכול להתבצע כעת סביב הזמן של האיחור בווסת הראשונה של המטופל (4 שבועות) ביעילות, עם סיבוכים מינימאליים, ואת רוב החולים חוזרים לפעילות השגרתית שלהם באותו יום.

הפרעת קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער – ADHD

הפרעת קשב וריכוז בקרב ילדים ובני נוער – ADHD

כמעט כל הילדים ובני הנוער מגלים קושי בימינו לשבת לפעמים בשלווה, לשים לב ולשלוט על הפעולות והאמוציות שלהם. כאשר התנהגות כזאת הופכת לשגרה יומיומית, סיבה אפשרית אחת עשויה להיות ADHD – הפרכת קשב וריכוז.