עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

כיצד לשמור על עצמך בזמן ההריון

זהו זמן לשקול כיצד תוכל לטפל בכל מצב קיים מראש הדורש טיפול תרופתי, כגון דיכאון, סוכרת או אפילפסיה. אישה עם סוכרת, למשל, מסתכנת ללדת ילד עם מחלות לב וכלי דם או בעיות אחרות אם רמות הסוכר בדם שלה לא מבוקרות היטב לפני ובמהלך הריונה, אומר גב 'ריינולדס. בנוסף, תרופות נגד אפילפסיה מסוימים עלולות לגרום למומים אצל התינוק מפני שהם מתערבים

תוכן עניינים

תרופות והריון
זהו זמן לשקול כיצד תוכל לטפל בכל מצב קיים מראש הדורש טיפול תרופתי, כגון דיכאון, סוכרת או אפילפסיה. אישה עם סוכרת, למשל, מסתכנת ללדת ילד עם מחלות לב וכלי דם או בעיות אחרות אם רמות הסוכר בדם שלה לא מבוקרות היטב לפני ובמהלך הריונה, אומר גב 'ריינולדס. בנוסף, תרופות נגד אפילפסיה מסוימים עלולות לגרום למומים אצל התינוק מפני שהם מתערבים היכולת של אישה להשתמש בחומצה פולית. וגם בסוף 2005, ה- FDA הזהיר לנשים בהריון לא להשתמש פרוקסטין (פקסיל), תרופה נגד דיכאון פופולרי, במהלך ההריון עקב סיכון פוטנציאלי גבוה יותר של מומים מולדים.

זה לא אומר שאתה צריך להפסיק לקחת את כל התרופות במהלך ההריון, אומרת גב 'ריינולדס. בדרך כלל, יש חלופות זמינות אשר הוכחו להיות בטוח במהלך הריון.

השפעת משקלך על ההריון
השעה לפני ההריון הוא גם מספיק זמן לטפל בבעיות משקל. מחקרים מוצאים כי עודף משקל יכול להעלות את הסיכון של סוכרת הריונית, ואף עלול להקשות להיכנס להריון. לעומת זאת, תת משקל יכול להפריע פוריות.

להפסיק לעשן לפני שאת להיכנס להריון
וכמובן, זה הזמן להפסיק לעשן. עישון לא רק מגדיל את הסיכון ללדת תינוק במשקל לידה נמוך, אלא גם תינוק עם תסמונת דאון ועוד המון מומים מולדים אחרים.

בדיקה גנטית לפני ההריון
בנוסף לייעוץ התעברות, נשים לשקול ייעוץ גנטי לפני שהם להיכנס להריון, אומר גב 'ריינולדס. במהלך ייעוץ גנטי, מדריכה שהוכשרה לוקחת היסטוריה רפואית מפורטת של אתה והשותף שלך, כמו גם משפחותיכם, לזהות כל הפרעות גנטיות פוטנציאל או ידועות. "לעתים קרובות, זה רק כאשר אישה נכנסת להריון כי הפרעות גנטיות לבוא, ועבור חלק, זה מאוחר מדי לעשות את הבדל בקידום תוצאה בריאה", היא אומרת. אבל גם כאן, הטכנולוגיה יכולה להתערב.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

תופעת החרדות ודרכי טיפולן

התקף החרדה הנו פחד מאד גדול, שמלווה בתסמינים גופניים קשים, כמו: לחץ בחזה, זיעה קרה, רעידות בגוף ועוד. הפחד הוא מאד גדול ותסמיני הגוף הם בלתי ניתנים לשליטה.

שימור דם טבורי – מה זה בכלל?

אחת ההחלטות המשמעותיות שעל ההורים לקבל טרם הלידה קשורה לדם הטבורי. האם לתרום לבנק ציבורי, לשמור בבנק פרטי או להשמיד את הדם הטבורי?

התמודדות ילדים קטנים עם אובדן

אובדן של אדם אהוב ומוכר או של חיית מחמד, הוא תמיד דבר כואב ולא משנה מה הגיל שלכם. לילדים קטנים אשר טרם גיבשו את האישיות וכלים להתמודד, אובדן יכול להפוך לטראומה שתשנה את מסלול חייו. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לילד להתמודד עם אובדן?