עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

מאפים שילדים אוהבים לאכול

תוכן עניינים

ילדים. עם קטן ומופלא שיודע בדיוק מה הוא רוצה לאכול ומה הוא לא מוכן לאכול בשום פנים ואופן! אם יש לכם ילדים בוודאי נתקלתם לא פעם במאבק העיקש של ארוחת הערב, שבו הם לא יודעים מה הם רוצים לאכול, אבל יודעים מצוין מה לא. לכבוד האהבה הכי גדולה בלב שלנו, הכנו מאמר שמרכז את כל מה שהם כן מוכנים לאכול או לפחות לא נלחמים בחירוף נפש כדי לא לאכול. בואו נצא לדרך.

פשטידות לילדים

אם מבוגרים אוהבים טעמים כמו ברוקולי, ארטישוק וקישואים כי אלו ירקות נהדרים בפני עצמם ובפרט בתוך פשטידה, הרי שהילדים שלכם בהחלט יכולים לחלוק על דעתכם באופן נמרץ. לכן אם החלטתם שאתם רוצים להכין פשטידה לילדים נמליץ לכם להכין פשטידת תירס. זאת משום שילדים והגרעינים הצהובים הם חברי נפש. ייתכן שזה בגלל שמדובר בגרגרים קטנים וילדים חובבים אוכל קטן ממש כמוהם, ייתכן שזה הצבע הצהוב העז שגורם למשיכה הזו אצלם וייתכן כי זה בגלל שתירס הוא מתוק מטבעו וילדים כאמור חובבי מתוק מושבעים. כל אלו מביאים את סיכויי ההצלחה שלכם לעמוד על מספרים גבוהים. 

עוד פשטידה שילדים אוהבים היא פשטידת פסטה, בטטה וגם גבינות במיוחד אם יש שכבה קראנצ'ית של גבינה צהובה בחלק העליון.

מאפינס

אם אתם רוצים להקטין את הפשטידה שלכם, תוכלו להשתמש בתבנית שקעים של מאפינס ולשפוך לתוכה את בלילת התירס. כך, בסיום האפייה יהיו שלל מאפינס תירס קטנים וטעימים שמושלמים בגודל בדיוק עבור ילדים קטנים.

שבלולי פיצה

מאפה קלסי במיוחד שמכיל את הטוב שבכל העולמות. שבלול פיצה עשוי מבצק שהוא מאוד טעים, רוטב עגבניות, גבינה צהובה ולעיתים יש בו גם זיתים קצוצים. מרכיבים שכל ילד קטן אוהב מאוד. גם הצורה משחק כאן תפקיד ניכר. במקום בורקס משולש או מלבן משמים, כאן יש עיגול שהתגלגל אל תוך עצמו. ואם הילדים עזרו להכין אותם, על אחת כמה וכמה שלא תיתקלו בהתנגדות אלא בשיתוף פעולה מלא. 

לחמניות קוטג'

נכון, אולי זה לא נשמע כמו הלחמנייה הכי טעימה אבל אתם לגמרי טועים. הקוטג' עושה רק טוב ללחמנייה הקטנה והזהובה והילדים אוכלים אותה ממש כמו חטיף. לצד לחמניית הקוטג' מומלץ להגיש להם גם קצת גבינה מסוג שהם אוהבים כמו לבנה, צהובה, שמנת וכדומה ולחתוך ירקות טריים כמו: מלפפון, גזר, עגבניית שרי חתוכה לרבעים, קולורבי וכדומה. מי שרוצה לשדרג את הלחמניות יכול להוסיף לבלילה עצמה זיתים קצוצים.

קאפקייק

אם חשבתם שאתם חובבי מתוק טעיתם! מי שחובב מתוק אמיתי הוא הילדים. הם ניחנו בקיבולת מרשימה לסוכר שאפילו במקרים הקיצוניים ביותר עדיין לא ניתן למנוע מהם סוכר. זו חברים אהבה אמת. כיוון שמדובר בסיפור אהבה נזכיר לכם שקאפקייק יכול להיות מנחם וטעים ושצריך גם לפנק אותם. לכן אנו ממליצים לכם להכין קאפקייק בשני גוונים: וניל ושוקולד ולעטר אותם יפה ככל שניתן. זלפו קצפת, שזרו סוכריות צבעוניות, גלילות שוקולד ואפילו עוגיות בציפוי עצמו כמו מקרון או אוראו.

פיצה

המאכל הבינלאומי הזה אינו פוסח על הקטנים והאהובים שלנו. פיצה היא ממכרת. גם הילדים מבינים זאת. אפילו אם הם עדיין לא טעמו פיצה לבנה ואפילו אם הם לא אוהבים תוספות של אננס ופלפלים קלויים, הם מאוד אוהבים אותה בגרסתה הרגילה והפשוטה, שכן על זה נאמר: "כמה פשוט ככה טעים". לכל היותר הם יוסיפו עליה תירס, פטריות או זיתים ויאכלו אותה בהנאה גדולה וללא שום סירוב.

קרדיט תמונה- pixabay

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

רכישת סמרטפון לילד שלכם

הסמארטפון הראשון שלי

אחרי שנכנעתם והשתכנעתם לרכוש לילד סמארטפון בפעם הראשונה, כי "לכולם כבר יש" (וגם כי חשוב לנו לשמור איתם על קשר), זה הזמן לעשות את כל הבירורים, להשוות ולבחור נכון את הסמארטפון הראשון.

שבוע 2, טרימסטר ראשון

שבוע הראשון של ההריון – כל מה שצריך לדעת

עבור רוב הנשים, במיוחד עבור אלה שאינן מתכננות הריון, השבוע הראשון ואפילו השני יכולים לעבור ללא כל ידיעה.אצל הרבה נשים המחזור אינו סדיר ולכן אינן יודעות שהמחזור שלהן מתעכב בגלל ההריון.