עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

משחקי ילדים כמו של גדולים

לדים קטנים נוטים לחקות את ההורים שלהם בדברים רבים. לכן גם הומצאו צעצועים רבים שמאפשרים להם לעשות זאת בבטחה, ובגודל שמתאים להם.

תוכן עניינים

ילדים קטנים נוטים לחקות את ההורים שלהם בדברים רבים. לכן גם הומצאו צעצועים רבים שמאפשרים להם לעשות זאת בבטחה, ובגודל שמתאים להם. במאמר זה נדון בהרחבה בשלל הצעצועים שמאפשרים לקטנטנים המתוקים שלנו להתנהג ממש כמו מבוגרים. 

מטבח לילדים

אחד המשחקים המוצלחים ביותר שמאפשר לילדים להרגיש ממש כמו גדולים הוא מטבח לילדים. יש מגוון רחב מאוד של דגמי מטבחים שזמינים לילדים, בגדלים ובגוונים שונים. ישנם מטבחים המכילים שילוב של כיריים, ארונות, תנור מובנה וגם מיקרוגל וכיור. בשילוב עם האביזרים השונים שיש במטבח, כמו: מחבתות, סירים, כפות עץ, ואפילו מטבחים שעושים אורות ומשמיעים צלילם להעצמת החוויה. משחק במטבח מפתח את הכישורים ואת המוטוריקה העדינה והגסה של הילדים.   

ערכת ניקיון לילדים

ילדים רבים רואים את הוריהם מנקים את הבית לא פעם. שואבים בשואב האבק, מטאטאים במטאטא, שוטפים את הרצפה עם מגב וסמרטוט, מרססים את החלונות עם נוזל לניקוי חלונות, שוטפים את הכלים עם סקוטש וסבון כלים ועוד שלל משימות ניקיון בבית. כיום ניתן למצוא עבור הילדים בדיוק את אותם האביזרים ולאפשר להם לחקות את הפעולות שמבצעים המבוגרים ברחבי הבית. לדוגמה, אתם יכולים לשאוב יחד את הרצפה. יש שואבי אבק לילדים שמשמיעים את הצליל של השאיבה ממש כמו בשואב אמיתי. תוכלו למצוא ערכות ניקיון רבות שבהן יש מטאטא, סמרטוט, שפריצר ומטלית. או כאלו המגיעות עם ספוג, מברשת קרצוף, סבון כלים וארגז נשיאה עבור כל המוצרים.

כביסה וגיהוץ

בין שלל המטלות הביתיות שכולנו מכירים ועוסקים בהן, יש גם את הכביסה והגיהוץ. תוכלו לקנות לילדים מכונת כביסה שנראית ממש כמו האמיתית. המכונה עושה אורות ומייצרת צלילים המחקים את צליליה של המכונה האמיתית, בלחיצת כפתור יחלו להישמע הצלילים ותוף המכונה יחל להסתובב. בנוסף תוכלו לרכוש עבורם קרש גיהוץ ומגהץ, שיוכלו לגהץ גם הם בגדים קטנים או בדים שיש לכם בבית. את "הכביסה המלוכלכת" יוכלו להניח בסל הכביסה ואת הגיהוץ יוכלו לתלות על קולבים.

הדחת כלים

כמו בכל יום, עובד המדיח שעות נוספות – בפרט בבית עם ילדים. כעת תוכלו לקנות לילדיכם מדיח כלים משלהם שמשמיעה קולות של מים זורמים, מייצר קולות רקע המדמים מדיח אמיתי, וכזה שהוא בעל תצוגה דיגיטלית המאפשרת לקטנטנים לכוון את המדיח לפי "התוכנית הרצויה". ודאו שאתם קונים את המדיח עם סט של כלים וסכו"ם, כדי שגם הם יוכלו להדיח את "הכלים המלוכלכים" שלהם.

אביזרים נלווים

הילדים שלנו צופים בנו מתנהלים כמנהגנו בחיי היומיום. כך לדוגמה הם רואים שאנחנו קמים בבוקר ומכינים קפה במכונת הקפה, מכינים שייק בבלנד, מכניסים פרוסות לחם למצנם או מעמידים קומקום. הם גם רואים מה אנחנו אוכלים בבוקר, בין אם מדובר בעוגה או ביוגורט, בפירות או ירקות, טוסט גבינה או כל דבר אחר. כעת אתם יכולים לקנות להם מגוון רחב מאוד של מוצרים כאלו בדיוק. עוגה יפה או פיצה שהם יכולים להגיש ממנה חתיכות לאורחים ולבני המשפחה, שלגונים במגוון צבעים וטעמים, גבינות, ביצים, קרטון חלב ועוד.  

ערכת כלי עבודה

אם אתם נוטים לתקן חפצים רבים בבית, הילדים ודאי ראו אתכם אוחזים לא פעם במברגה או מקדחה, מברג, מפתח שוודי וברגים כמובן. כעת תוכלו לקנות להם ערכה מגניבה שמכילה את כל החפצים הללו ועוד, שיוכלו לשחק בהם ממש כפי שאתם מתקנים את החפצים השונים בית או תולים מדפים, מחזקים ארונות לקירות, מרכיבים רהיטים ועוד. ישנן ערכות כאלה שמגיעות במזוודה רגילה וישנן ערכות שנפתחות ממש לשולחן עבודה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

כשהילדים שלי מרגיזים אותי

מה אני עושה כשהילדים שלי מרגיזים אותי

ילדים מרגיזים אותנו. הרבה פעמים. כל יום. לפעמים זה משהו שהם עושים, לפעמים זה משהו שהם לא עושים. יש מצבים בהם הם לא רוצים להקשיב לנו. או לפעמים אפילו יותר גרוע – הם עושים דווקא. הם בודקים כל הזמן את הגבולות שלנו.

סרבנות ילדים

התמודדות עם סרבנות ילדים

כנראה שבמקרה הטוב הם מעקמים פרצוף וברע בוכים וצורחים לזמן שנראה כמו נצח !!
כהורים זה ממש מתסכל. אתם לא יכולים להרשות הכל לילדים, זה דיי ברור. ועדיין, הידיעה שכשנגיד לא העולם כולו יחרב עליכם ותאלצו להתמודד עם בכי שאין לו סוף – ממש מרתיעה ולפעמים עלולה אפילו למנוע מאיתנו לסרב גם אם מדובר בעקרון שחשוב לנו מאוד.