עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

ספיר – משמעות השם על פי הנומרולוגיה וסוד האותיות

באופן כללי תכונות בולטות אצל ספיר: בחורה טובת לב ואכפתית , לבבית ובעלת חוש הומור , יש לה המון כבוד לזולת , דבקה במטרות שמציבה לעצמה , יש בה את התכונה של כבדהו וחשדהו . ספיר לא אוהבת לשתף ולספר מה היא עוברת ועל הרגשות שלה . רק לחיבור למישהו או מישהי שסומכת עליה היא

תוכן עניינים

השם ספיר מוזכר בספר שמות כח פס' יח – והטור השני נפך ספיר ויהלם.

השם ספיר בא בעולם הקבלה מעולם הדומם כלומר אלו נשים מאד מעשיות פרקטיות , בנוסף ספיר זה שם שיש בו הרבה יופי ועם המון חוכמה , לספיר יש הרבה זכות ובהירות ברמה העמוקה שלה , ובנוסף שמכירים את ספיר לעומק יש בה כל כך הרבה חוכמה ועם המון עומק ויכולת במידה והיא מחוברת לעצמה להגשמה עצמית . הרי ספיר יש בה בהיפוך המילה סיפור שנעים להיות במחיצה שלה במיוחד עם אנשים עם מודעות וחוכמה אך אנשים שבאופי ילדים יותר אין לה את הסבלנות זה מגיע ממילה ספ בתוך השם ספיר.

באופן כללי תכונות בולטות אצל ספיר: בחורה טובת לב ואכפתית , לבבית ובעלת חוש הומור , יש לה המון כבוד לזולת , דבקה במטרות שמציבה לעצמה , יש בה את התכונה של כבדהו וחשדהו . ספיר לא אוהבת לשתף ולספר מה היא עוברת ועל הרגשות שלה . רק לחיבור למישהו או מישהי שסומכת עליה היא תוכל לפתוח את רגשות שלה ולסמוך. לספיר יש הגנה מלמעלה ותמיד הצלה בדקה האחרונה.

ספיר יש אהבה לחופש לחיות , וחשוב לה מרחב והיא אינה אוהבת מרות מעדיפה את העצמאות שלה , בזוגיות נוטה להתפשר ולוותר כשצריך , הבן הזוג הכי נכון עבורה גבר שיכול להכיל ולשתף ויכולת הקשבה.
ספיר צריכה לשאוף לשחרר תקיעות מהעבר.

הפתרון של ספיר – להתחבר לפרקטיות ולעצמאות ופתיחות רגשית ולסמוך.
החיסרון של ספיר – להיות פחות לחוצה , פחות תלותית בעיקר בצד הזוגי ולהרפות ולשחרר.
ספיר מבחינה נומרולוגית זה מספר 17 = 8 – כלומר ספיר דרך העצמאות ודרך עומק וקלילות תביא לעצמה את הביטחון והחוסן הפנימי והכלכלי ולהשתדל להיות השולטת ופחות הנשלטת.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

הרגלי שינה של תינוקות

יש תינוקות הצריכים לישון יותר מאחרים ויש שפחות. זה לא אומר שום דבר שלילי על מצב בריאותו של התינוק/ת/..

שבוע 10

מנסה להיכנס להריון? מה כדאי לעשות

כאשר זוג מנסה להרות, הם יכולים למצוא שהתהליך יהיה לא רק מתסכל אבל גם יותר מדי מסובך. יש אנשים להיכנס להריון בקלות מבלי להתאמץ קשה בזמן שאחרים ילמדו שיש להם בעיות פוריות זה יכול למנוע הריון קל או קורה בכלל. ישנם כמה דברים שאתה יכול לעשות על מנת למקסם את הסיכויים להיכנס להריון, עם זאת.

קשר קרוב בין ילדיכם

איך לעזור וליצור קשר קרוב בין ילדיכם – "הֵיֶה לי חבר, הֵיֶה לי אח"

כמה זה מחמם את הלב לראות שני אחים או יותר מבלים יחד, קרובים ואוהבים. להגיע למצב הזה, שבו יש הרמוניה בין האחים הוא כנראה החלום הרטוב של כל זוג הורים שחושבים על ילד נוסף, וגם אצל כאלו שכבר יש להם שני ילדים או יותר. הבעיה היא שלא תמיד פשוט להגיע למצב הזה.