עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

רגע לפני תום הקיץ: פעילויות מגניבות לילדים

תוכן עניינים

רגע לפני שהקיץ עוזב אותנו והחורף מגיע אתם עדיין יכולים לנצל את סופי השבוע החמים לפעילויות עם הילדים. לפניכם מספר הצעות לבילוי משפחתי מצפון הארץ ועד דרומה שבהן תוכלו ליהנות ולהפיק חוויות חדשות רגע לפני שהגשם תופס אותנו ואנחנו לא יוצאים מהבית.

מה מציע לכם צפון הארץ?

הצפון הוא אזור נהדר שאפשר לבלות בו בכל עונה. אך לפני שהקיץ תם תוכלו עוד לנצל את שלל מקורות המים שעוד אפשר להיכנס אליהם, להשפריץ ולקפוץ ולעשות חיים. תוכלו לצאת למסלול הליכה שמותאם מראש לכל הרמות והגילים של הילדים כמו נחל אכזיב או אולי דווקא נחל עמוד. או לחילופין לערוך יום לילה יום בכינרת, הילדים שלכם ישמחו להשתכשך במים הקרירים וגם להישאר לישון באוהל ולחוות חווית קמפינג טובה לפני סוף הקיץ.

אם אתם לא מחפשים מקורות של מים כי אתם חוששים שאולי זה יהיה קר מידי או סתם לא מתחשק לכם להיסחב עם כל הבית על הגב תוכלו לשלב אטרקציות שונות שמציעות גם בעלי חיים וגם צמחייה וטבע. תוכלו לבקר באגם חי בקיבוץ יראון, שבו יש גם חיות שהילדים יכולים ללטף ולהאכיל כמו גדיים וטליים, תרנגולות, טווסים, צבי ענק, תוכים ועוד. בנוסף במקום יש שלל מתנפחים שהילדים יוכלו לפרוק אנרגיה ולחזור הביתה מותשים. מי שמחפש קצת אקשן אתגרי יכול לנסות את מזלו בפארק החבלים המקומי. 

אטרקציה נוספת ומרתקת לא פחות היא יער הקופים ביודפת. במקום יש יער עבות, ובו שוכנים קופי סנאי קטנים ושובבים אשר מקפצים מהעצים אל הגשרים, ואפילו על הכתפיים שלכם!

מה מציע לכם ירושלים הבירה? 

בירת ישראל, העיר שחוברה לה יחדיו, מציעה מעבר למזג אוויר קריר ונעים פעילויות נהדרות לילדים. תוכלו לבקר בעיר דוד, ולהציץ על העבר המרתק של ירושלים ולהיסחף את ההיסטוריה המעניינת של העיר. תוכלו לבקר בגן הבוטני העצום, וללמוד כל כך הרבה דברים חדשים על הטבע, להתרשם משלל צמחים ייחודיים, להתוודע אל אוסף הצמחים החיים הגדול במזרח התיכון, וגם תוכלו להאכיל את הברווזים באגם וליהנות ממילקשייק בבית הקפה שבמקום. ואם בחיות וטבע עסקינן תוכלו לבקר בעמק הצבאים שבו תוכלו לראות צבאים ועופרים קטנים, להתרשם מצמחייה מגוונת ואפילו לצפות במגוון גדול במיוחד של ציפורים. 

מה מציע לכם אזור הדרום?

אם אתם מחפשים הרפתקה מהנה עבור הילדים זה הזמן לקחת אותם אל "שביל הסלט" בתלמי יוסף, שם הילדים יוכלו לקטוף שלל ירקות, החל מעגבניות אדומות ובשלות דרך תותים תלויים וכלה בחממת התבלינים שהריח הנהדר שלה יגרום לכם לא לרצות לעזוב לעולם. לאחר שתקטפו, תטעמו ותאכלו עד שתשבעו תוכלו להמשיך במסעכם ולהדרים עוד דרומה עד אילת העיר הדרומית ביותר. עם הגיעכם תוכלו לקחת את הילדים אל ריף הדולפינים, ולהיכנס אל מימי הים האדום הקרירים לשנירקול נהדר. שם תוכלו להכיר להם את העולם התת ימי ולהראות להם עד כמה יפה ומיוחד הוא. בנוסף, תוכלו לקחת אותם אל האקווריום הגדול שבו הם יוכלו לראות שלל סוגים של דגים, מדוזות, סרטנים, אלמוגים, קיפודי ים ואפילו כרישים! בהמשך תוכלו ללכת גם אל המצפה התת ימי, לטייל עם הילדים בטיילת ולעשות צמות לבנות עם סרטים צבעוניים וגם אם אתם כבר מרגישים את הרעב מקרקר לכם בבטן, שבו לאכול פיצה אילת וסיימו יום נהדר של כיף ובילויים. אם בכל זאת נשאר בכם עוד כוח, תמיד תוכלו לצאת לקניות בלי מע"מ ולהעמיס כיד הדמיון הטובה וככל שארנקכם מאפשר זאת. 

קרדיט תמונה- pexels

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

אח חדש שמצטרף למשפחה שכבר קיימת

אח חדש בעצם מערבב את הקלפים מחדש. השינוי משפיע על כל בני הבית, על האחים וגם על ההורים.
אז אמא יקרה, זכרי שאת הכי טובה שאת יודעת, כנסי וגלי בעצמך.