עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

עיתון לילדים עם ניקוד

תוכן עניינים

כך תשפרו את מיומנויות הקריאה של הילדים

בשעה טובה הילדים שלכם כבר יודעים לקרוא? זה התחיל בלימודים נלהבים בבית הספר והיום הם קוראים כבר כמעט כל דבר? אם כך, עכשיו זה הזמן הנכון לעשות להם מנוי עבור עיתון לילדים עם ניקוד. אתם לא תאמינו עד כמה מנוי לעיתון כזה יכול לשפר את מיומנויות הקריאה של הילדים. ראשית, אם תבחרו עיתון שמיועד לילדים, כל מה שהילדים ימצאו בו יהיה מותאם לגיל שלהם. שנית, אם זה יהיה עיתון עם ניקוד, יהיה להם הרבה יותר קל לקרוא את כל מה שכתוב. זה ייתן להם תחושה טובה של הצלחה ובצורה כזאת זה יעודד אותם לקרוא עוד ועוד.

איך לבחור עיתון ילדים מתאים?

השאלה הגדולה היא לא האם כדאי לעשות עיתון לילדים עם ניקוד, אלא באיזה עיתון כדאי לבחור עבור הילדים שלכם. לצורך כך יש להשקיע כמה רגעים ולעשות מספר בירורים. למשל, האם מדובר על עיתון שהורים אחרים אוהבים? והאם הילדים של הורים אחרים קוראים את אותו עיתון בהנאה? נקודה נוספת ששווה את תשומת הלב שלכם, היא השאלה מה מחכה בעיתון. כלומר, אם אפשר לעשות מנוי עבור עיתון לילדים עם ניקוד שיש בו נושאים שונים ומגוונים, מה טוב. חשוב גם לברר האם כל הכתבות באותו האורך ומי כתב אותן. למשל, היום, כאשר אפשר לבחור גם עיתון לילדים שיש בו סיפורים בהמשכים, אין ספק שכדאי יהיה לקחת זאת בחשבון. בצורה כזאת אתם תראו שהילדים שלכם מרותקים לקריאה ולא יכולים לחכות לעיתון הבא שייצא לאור.

האם הגרסה המודפסת עדיפה על פני הגרסה המקוונת?אין ספק שהעידן שבו אנחנו חיים מביא איתו עוד דילמה, והיא: בחירת הגרסה הנכונה לילדים. יש היום אפשרות לעשות מנויים לעיתונים שנמצאים אונליין בלבד אך אפשר גם לבחור מנוי לעיתון מודפס. אין תשובה אחת נכונה לשאלה מה עדיף, כי זה מאוד תלוי בילדים שלכם וביכולות שאתם רוצים לפתח אצלם. מה שבטוח זה שאם תשכילו לבחור עיתון טוב, הילדים שלכם לא יפסיקו לקרוא. אל תשכחו שקריאה גם מפתחת את יכולות הריכוז, מה שמסביר מדוע שווה להשקיע בכך. לא מומלץ לדחות את העניין לשנה הבאה. ככל שהילדים יתחילו לקרוא בגיל צעיר יותר, כך זה יהיה חלק יותר טבעי מחייהם. חפשו עיתון לילדים עם ניקוד מומלץ במיוחד ותראו שמהר מאוד הילדים שלכם יתאהבו בעניין הזה. זו בחירה נכונה לילדים בגילאים שונים ועם תחומי עניין מגוונים. לכן אין ספק שגם עבור הילדים שלכם זו יכולה להיות אופציה נהדרת.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

בדיקת הריון ביתית

בדיקת הריון – האם אני בהריון

לאחר שהתחלת לחוש את הסימפטומים הראשונים של ההריון או סתם בכדי לדעת, כדאי יהיה לבצע קודם כל את בדיקת ההריון הביתית. בדיקה זאת הוכחה בדיוק של כ- 99% ומטרתה לאבחן את ההורמון שנוצר בזמן ההריון.

החופש הגדול בקרב ההורים

חווית בחופש הגדול בקרב ההורים אימהות רבות מתארות לחץ וחרדה מהימים האלו, בהם הילדים נמצאים כל היום בבית ולא במסגרת. אימהות אחרות מתמוגגות מהנאה ומציפייה לימים ללא הכנת כריכים בבוקר.

הקניית ערכים חשובים לילדכם

להורים יש השפעה גדולה מאוד על אורח חייהם עתידם של הילדכם, כך שזה יהיה חכם יהיה לעקוב אחר אורח חייהם ולדאוג להקניית ערכים חיובים.

ניצן סלומון

סקס אחרי לידה – יש דבר כזה?!

כל אחת וכל זוג חווה זאת בצורה שונה, חלקנו זורחות ופורחות בהריון, אוהבות את גופינו ומרגישות בשיא הבריאות והיופי. וחלקנו פחות. מרגישות פחות יפות, אוהבות את