עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

הכנות לקראת הולדת הבת – מה צריך לקנות?

כשאתם מתכננים אירוע בריתה עליכם להחליט כמה וכמה דברים. קודם כל, מה הוא גודל האירוע שלכם. כמה אנשים מתכוונים להגיע? לאחר שהבנתם מה יהיה גודל האירוע, עליכם לבחור את המיקום בו הייתם רוצים לחגוג.

תוכן עניינים

כסאות בטיחות הם אחד הפריטים החשובים וההכרחיים שיש. למעשה, מדובר בכסא המלווה את הילד מגיל לידה ומורכב באופן קבוע ברכב. כדי להבין לאיזה כסא בטיחות תזדקקו, העדיפו לבדוק אילו כיסאות עמדו בהצלחה במבחני ריסוק, לאילו מותגים יש המלצות מוכחות וגם מה יתאים לתקציב שלכם ולגודל התינוק.

לאחר שהסתדרתם על כל הציוד, בשעה טובה ומוצלחת נולדה לכם בת. עכשיו צריך לערוך אירוע כדי לחגוג את הצטרפותה למשפחה. גם אם החלטתם שאתם רוצים אירוע מצומצם וגם אם החלטתם שאתם רוצים משהו יוקרתי, עליכם לתכנן זאת לפני ולדאוג לכל הפרטים הקטנים שברשימה. מה הם אותם הפרטים הקטנים אתם שואלים? בשביל זה אנחנו פה. אז הכנות לקראת הולדת הבת – יצאנו לדרך.

אז מה צריך לדעת בתכנון אירוע לבת?

כשאתם מתכננים אירוע בריתה עליכם להחליט כמה וכמה דברים. קודם כל, מה הוא גודל האירוע שלכם. כמה אנשים מתכוונים להגיע? לאחר שהבנתם מה יהיה גודל האירוע, עליכם לבחור את המיקום בו הייתם רוצים לחגוג. אחרי שסגרתם כמות ומקום עכשיו חשוב לקבוע תאריך. אחרת איך האורחים ידעו מתי להגיע? אוקיי, סגרנו את כל אלה עכשיו חשוב להזמין את האורחים כדי שגם יגיעו. יש אנשים הבוחרים להוסיף תוכנית אומנותית במהלך הערב. זה קורה בעיקר כשיש כמות נכבדת של ילדים באירוע. אם אין, אז לא מחייב. בואו נדבר על המוזיקה. פרט חשוב בכל אירוע, אל תזניחו אותו! במידה ואתם רוצים שיהיו ריקודים באירוע, הביאו תקליטן מתאים לכך. ואל תשכחו את החלק הכי חשוב. האוכל. אם החלטתם ללכת על אירוע קטן ומצומצם, אתם לא חייבים להשתגע עם האוכל, תשמרו על זה פשוט. אם יש ילדים באירוע, תדאגו גם להם עם ארוחות ילדים. יש כמה פרטים קטנים אך חשובים שיש לשים לב אליהם,  כמו למשל האם המשטרה ומכבי האש במקום? אם הכשרות חשובה לכם אז תשאלו איזו תעודת כשרות יש לו במקום, האם השכרת המקום באה עם עיצוב כמו סידורי פרחים או שולחנות? מקווים שקיבלתם קצת יותר סדר בבלאגן. 

איזה ציוד חשוב שיהיה לכם לפני הולדת הבת?

ילדה ראשונה? בכורה? מזל טוב! שיהיה בשעה טובה! התארגנתם על כל הציוד? יש לכם את כל מה שצריך או ששכחתם דבר או שניים? אנחנו פה בשביל לתת לכם רשימה מסודרת יותר. כמו כל בן אדם וזה לא משנה מה גילו, גם תינוקת שרק נולדה צריכה שתהיה לה מיטה או עריסה עם מזרון ומצעים כמובן. באמבטיה חייבים להיות אמבטיה אשר מיועדת לתינוקת, סבון ושמפו מיוחדים, מגבות, חיתולים ועוד. במקרה ואתם יוצאים מהבית חייבים להצטייד במושב בטיחות לרכב ועגלה. עד שלב הגמילה אתם חייבים להחזיק לפחות שני מוצצים בכל מקום בו התינוקת נמצאת. בכל הנוגע לבריאות ובטיחות התינוקת, עליכם לשמור אבקת כביסה מיוחדת יחד עם מרכך מיוחד המיועד לתינוקות. ילד או ילדה ראשונים זה מפחיד מאוד, עולים הרבה חששות של מה ואיך עושים. תמיד תזכרו שאתם לא הראשונים שעוברים את זה ותמיד יש ממי לבקש עזרה. מאמינים בכם, ושוב מזל טוב!

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

גירושים עם ילדים

גירושים עם ילדים

עלייה מתמשכת במספר הגירושים, הפכה את המשפחות ה"מורכבות", כלומר אלה בהן עבור לפחות אחד מבני הזוג מדובר בקשר פרק ב' עם ילדים מקשר קודם, לרווחות עד מאוד.

גמילה מחיתולים והקשר בטמפרמנט של הילד

לקראת תחילת תהליך הגמילה וכחלק מההכנה הנפשית שלנו ההורים לתהליך הגמילה שטומן בחובו התמודדות רגשית וגם פיזית לא פשוטה, אני מציעה שכל הורה יעצור ויחשוב רגע איך עד היום הגיב הילד שלו למצבים חדשים/מעברים/שינויים בהם נתקל בחייו