עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

איך בוחרים בקבוק לתינוק?

תוכן עניינים

אם נולד לכם תינוק חדש, אתם בוודאי יודעים כי מעבר להתרגשות הגדולה שבמפגש עם התינוק שלכם, עליכם להתכונן היטב לקראת בואו לביתכם. תינוק חדש בבית דורש לא מעט ציוד הרלוונטי עבורו, בין אם מדובר על מיטת תינוק, תחליף חלב במידה והוא לא יונק בקבוקים, מוצצים, חיתולי בד ועוד, הרי שיש לרכוש אותם בצורה נכונה. המטרה היא לרכוש את המוצרים האיכותיים ביותר, הבטוחים ביותר לשימוש והמתאימים ביותר לתינוק שלכם. אחד המוצרים שלא קל לבחור כיום בשל ההיצע הגדול שיש כיום בשוק הוא: בקבוקים לתינוקות. אם אתם תוהים כיצד לבחור את הבקבוק הרלוונטי עבור התינוק שלכם, כדאי שתמשיכו לקרוא את הדברים הבאים.

כיצד רוכשים בקבוק לתינוק בצורה נכונה?

ראשית כל, חשוב שתדעו שבין אם אתם מעוניינים לרכוש בקבוק מים לילדים ובין אם אתם מעוניינים לרכוש בקבוקים לתינוקות או פעוטות, הדבר הראשון שעליכם לשים דגש עליו הוא האיכות. מכיוון שהבקבוק משמש תינוק או ילד, במקרה ומדובר על בקבוק לילדים, יש להבטיח כי הוא יהיה בטוח לשימוש בכל היבט אפשרי ושהוא לא יסכן את הילד או התינוק בשום אופן. על כן, יש לוודא כי הבקבוק עומד בכל התקנים הרלוונטיים וכי הוא איננו מכיל ביספינול A. מדובר על חומר כימי שלעיתים מצוי במוצרי פלסטיק והוא מסוכן מאוד במידה והוא נפלט למזון של התינוק מהבקבוק. על כן, יש לוודא כי הבקבוק תקין לשימוש בכל היבט אפשרי.

סימון הבקבוק וגודלו

דבר נוסף שיש צורך לבדוק טרם אתם רוכשים בקבוק לתינוק הוא האם הוא מסומן. אם אתם משתמשים בבקבוק לתינוק עבור פורמולה, הרי שבכדי להכין אותה בצורה מדויקת, יש צורך שהבקבוק יהיה מסומן וזאת בכדי שתהיה לכם אפשרות למזוג כמות של מים ובהתאם אליה כמות פורמולה. סימון בקבוק מהווה תנאי בסיסי כאשר מדובר על בקבוק לתינוק. גם גודל הבקבוק הוא פרמטר שיש לקחת בחשבון. תינוקות שרק נולדו לא יאכלו הרבה ועל כן ניתן לרכוש עבורם בקבוק קטן שגם יהיה נוח להאכיל אותם באמצעותו. כאשר התינוק גדל וצורך יותר אוכל, ניתן לרכוש בקבוק גדול יותר.

סוג פטמה וגודל

עוד פרמטר חשוב ביותר הוא הסוג של הפטמה. המטרה היא לרכוש בקבוק עם פטמה המתאימה לגיל התינוק. גודל הפטמה משפיע על מהירות הזרימה של הנוזל בתוך הבקבוק לתוך פיו של התינוק ובכדי לוודא שהתינוק יאכל בצורה בטוחה, חשוב שלא לרכוש עבורו פטמה בגודל שלא מתאים לגילו. מעבר לכך, חשוב לבחור בסוג פטמה איכותית העשויה מחומר גלם איכותי ובטוח לשימוש. כמובן שאם מדובר על תינוק שבין היתר יונק, כדאי לבחור פטמה שכמה שיותר קרובה לצורת הפטמה הטבעית.

בקבוק שמפחית גזים

אחד הקשיים שעימו מתמודדים לא מעט הורים לתינוקות הוא גזים. בחודשים הראשונים לחייו של התינוק הוא סובל מגזים בשל חוסר בשלות של מערכת העיכול שלו. מה שעלול להגביר את הגזים הוא בליעה של אוויר כאשר הוא אוכל מבקבוק. על כן, חשוב ביותר לבחור בבקבוק אשר מפחית עד כמה שניתן את בליעת האוויר של התינוק במהלך ההאכלה.

בסופו של דבר, חשוב ביותר לבחור בבקבוק אשר התינוק יאהב. ישנם בקבוקים אשר תינוקות פחות מתחברים אליהם ולא מצליחים לאכול מהם. על כן, חשוב לנסות כמה בקבוקים עד שתמצאו את הבקבוק שהתינוק שלכם הכי אוהב והכי קל לו לאכול ממנו. כמובן שכדאי לרכוש רק בקבוקים של חברה אמינה ובעלת מוניטין בתחום מוצרי תינוקות.

קרדיט תמונה-  freepik

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

לידת פגים

לידת פגים, מה קורה לאחר לידת פג?

בדרך כלל כאשר מדובר בשבוע 34 ומטה, הפג מובהל ליחידת הפגים ושם הוא מטופל לפי מצבו. חלק מהפגים נמצאים באינקובטור המנטר אותם 24 שעות ביממה וחלק אחר נמצא בעריסות. יתכן כי תינוק יוולד פג והרופא יחליט לא להעביר אותו לפגיה כי הוא במצב טוב דיו להישאר בתינוקיה הרגילה.