עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

מירי – משמעות השם על פי סוד האותיות והנומרולוגיה

באישיות שלה מירי היא אישה עם המון רגש מצד אחד ומצד שני חומרית ודינמית , יש לך ידע קדום תקשורי שבמידה ותפתח אותו יכולה להגיע ליכולת תקשורית, בנוסף מאד אסרטיבית , מעשית, דינמית זה מצד אחד ומצד שני יש בה רכות ואכפתיות ואוהבת לעזור ויכולת טיפול

תוכן עניינים

השם מירי הוא כינוי חיבה של השם מרים הנביאה אחות אהרון.

באישיות שלה מירי היא אישה עם המון רגש מצד אחד ומצד שני חומרית ודינמית , יש לך ידע קדום תקשורי שבמידה ותפתח אותו יכולה להגיע ליכולת תקשורית, בנוסף מאד אסרטיבית , מעשית, דינמית זה מצד אחד ומצד שני יש בה רכות ואכפתיות ואוהבת לעזור ויכולת טיפול והבנת נפשו של האדם וכל מירי תיקח את זה למקומות שלה בתהליכים שעברה ועוברת בחייה ותנסה למצוא את הדרך הנכונה לשלב בין הרכות ובין האסרטיביות.

בנוסף יש במירי את היכולות להלהיב ולרומם ולגרום לאנשים לחזקם ולחבר אותם לעצמם ולביטחון העצמי שלהם זאת מירי כוח ועוצמה והחלה.

מירי בנוסף בעלת אינטואיציה מדהימה לכן יש ביכולת שלה לתקשר ויכולת להיכנס פנימה ללב האנשים , אישה חרוצה ורצינית לחיים מצד אחד אך מצד שני יש בה שמחת חיים רבה והמון חוכמה כל זה בהנחה שהיא מחוברת לעצמה ולביטחון העצמי ולעקרונות שקבעה לה בחייה.

הפתרון של מירי להתחבר לשמחת חיים לחוש הומור לפתיחות רגשית והקשבה לזולת.

החיסרון של מירי כניסה לפרטים קטנים לא תמיד מרפה וביקורתית תכונה זאת יכולה להתעצם עם היא ממזלות האדמה או בשמה או בתאריך לידתה ישנן תכונות של יסוד אדמה.

בנוסף למירי יש את הלב הרחום לעזור ולהקשיב לאנשים שבעת צרה ולתת להם את הייעוץ מניסיון חייה.

מבחינת תורת הנקודים קודם כל בשם מירי יש פעמים את הניקוד החיריק שחוזר על עצמו מדבר על הרצון לחומריות וגשמיות על כל רבדיה השונים וגם יש בה מצד שני את יכולת האינטואיציה העוצמתית

מבחינת החשיבה למירי ישנה רגישות רבה ואינטואיציה, יש בחייה מלחמות פנימיות עם עצמה . בנוסף מירי היא אישה יצרית דינמית ומינית ומושכת אליה את הגברים מבלי ממש שמתכוונת לזה.

הפתרון פתיחות רגשית ולשחרר מה שמעיק על ליבה.

מבחינה זוגיתחשוב לה בן זוג יציב על הקרקע שייתן לה את הביטחון הרגשי והחלה רגשית וחומרית.

מבחינה נומרולוגית: יש במירי את היכולת לשיתוף , צניעות , משפחתית וזה מה שמרפא אותה ואסרטיביות ותכלס.

התיקון של מירי : להרפות לשחרר כעס ולהתחבר לאינטואיציה שבה והשמחה החבויה בתוכה והאומץ הגלום והחבוי בה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

שינויי הגוף במהלך במהלך הריון

הריון הוא תהליך טבעי כרוך שינויים גדולים בגוף של אישה. זה שונה מאדם לאדם. כמה נשים יש הריונות ארוכים, קשים, לא נוחים כי שינוי בחיי היומיום שלהם כבר מההתחלה. לאחרים יש די קל הריונות השגרה היומית שלהם לא יכול לשנות עד לשבועות האחרונים לפני הלידה.

הקניית ערכים חשובים לילדכם

להורים יש השפעה גדולה מאוד על אורח חייהם עתידם של הילדכם, כך שזה יהיה חכם יהיה לעקוב אחר אורח חייהם ולדאוג להקניית ערכים חיובים.

טיפת חלב – כל מה שרצית לדעת

זה ההריון הראשון שלך ואת כבר שומעת על טיפת חלב, אז מה בעצם את צריכה לדעת על טיפת חלב: מתי המפגש הראשון ומה צריך להביא איתך? במדריך הזה נעביר לך הדרכה מקוצרת על כל התהליך ומה מטרתו.