עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

היתרונות והחסרונות של הריון בגיל צעיר

young pregnancy

תוכן עניינים

ב הריונות בגיל העשרה בעולם כיום בשיא של כל לשיא חדש, והוא עולה בהתמדה. עם עליית שימוש בסמים, מין נוער, ואלכוהול לצערי המספר הזה ימשיך לעלות. מה שהרבה בני נוער אלה לא מבינים הוא כי על אף קיומן מקצוען כדי להיות בהריון יש גם חסרונות וזה נכון במיוחד הריון העשרה.

יתרונות:

כנראה אחד והחסרונות הגדולים שהרבה בני נוער מבינים הוא שהם יקבלו את ההזדמנות לגדול עם הילד שלהם. אתה תהיה מסוגל לעשות דברים עם ילדכם כי חלק מההורים לא נהנו מהמותרות מדי בגלל הגיל שלהם.

חסרונות:

  1. מספר אחד ונגד החשוב ביותר של ההריון העשרה שצריך להתחשב בו הוא אובדן חינוך. הרבה בחורות שנכנסות להריון בגיל העשרה לנשור מבית הספר, כי הם לא אוהבים את כל המבטים והלחישות שהם מקבלים. אם אינך לנשור בחילות הבוקר שלך תגרומנה לך לפספס הרבה בכיתה וכתוצאה מכך תאבד הרבה מידע בעל ערך שאתה צריך כדי להשלים את השיעור.
  2. ההריונות הכלליים שלך יהיו גם השפעה גדולה מאוד על לך. אתה הולך לחוות הרבה כאב, אתה הולך להרוויח הרבה משקל, ולהרגיש מתח בין תערובת שלמה של השפעות גדולות אחרות. צריך לזכור שאתה לא גברת מבוגרת ועם זאת כל כך הגוף שלך אינו מצויד עדיין להתמודד עם תוספת המשקל שתינוק יוסיף.
  3. אתה לא תוכל לצאת ולהתרועע עם חברים שלך כי יהיה לך אף אחד לעשות בייביסיטר. תוכל להחמיץ תאריכים, לנשפים, וכל אירועים חברתיים הכיף האחרים כי אתה יוכל להשתתף אם לא היית בהריון. זה יתחיל כדי לגרום לך להרגיש מבודד ובודד.
  4. יחשבו על מה שהמשפחה שלך הולכת לחשוב. זהו קון מספר אחד של הריון בגיל ההתבגרות בגלל הרבה הורים יהפוך נסער מאוד. הם יודעים שהם כנראה צריכים להיות פחות או יותר אחראים לגדל את התינוק וזה לא משימה שהרבה הורים מוכנים לקחת.
  5. נוסף con ענק נגד הריון בגיל העשרה הוא את האחריות הפיננסית כי זה יעלה לך. תינוקות מגיעים עם תג מחיר עצום. תחשוב על המחיר של חיתולים, נוסחא, ואת מעונות היום. זה אינו כולל את עלות בגדים וצרכים חיוניים נוספים. בממוצע זה לוקח בערך 5,000-7,000 דולרים בשנה כדי לגדל ילד. האם אתה מוכן לסוג כזה של תג מחיר?

כפי שאתה יכול לראות יש וחסרונות הרבה יותר מאשר יתרונות של הריון בגיל התבגרות. אם אתה נער וחשיבה על להיכנס להריון אתה צריך באמת לחשוב על העלות הכוללת, ואם זה שווה את זה. אם אתה נער וכבר בהריון יש את האפשרות של אימוץ יש הרבה משפחות בחוץ כי הם מוכנים לתת את התינוק בבית מאושר. לא להפוך נתון, זוכרים התנזרות עדיין זהובה.

pregnant

https://www.articlesbase.com/womens-health-articles/pros-and-cons-of-teenage-pregnancy-1772486.html | https://www.articlesbase.com/authors/rony/352893 |

"000068750037" by katya_alagich is licensed under CC BY

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

פליילסט לנשים בהריון

מוסיקה עשויה להרגיע את הנפש של התינוק, אפילו לפני הלידה. קולה של אמא יכול להיות כל תינוק צריך לשמוע.

שבוע 3

הריון מחוץ לרחם, הסימנים המוקדמים ומה עושים ?

הריון מחוץ לרחם הוא מצב שבו הביצית המופרית השתרשה והתפתחה מחוץ לרחם, בדרך כלל בחצוצרה אבל יתכן גם בחלל הבטן. הריון חוץ רחמי הוא מצב מסוכן לאם ולעובר. מי עלולה לפתח הריון חוץ רחמי? מה הסימנים המוקדמים ומה עושים כאשר יש קביעה כי אכן מדובר בהריון כזה?

הפלה כירורגית

ביצוע הפלה כירורגית בשבועות הראשונים של ההריון

עם התקדמות רפואה, נהלי הפלה כירורגית מוקדם יש ביקוש גבוה, והוא יכול להתבצע כעת סביב הזמן של האיחור בווסת הראשונה של המטופל (4 שבועות) ביעילות, עם סיבוכים מינימאליים, ואת רוב החולים חוזרים לפעילות השגרתית שלהם באותו יום.