עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

הזמן הטוב ביותר להיכנס להריון – דרכים טבעיות להרות

hands

תוכן עניינים

ישנו הזמן הטוב ביותר להרות תינוקת לזוגות, שרוצים להשפיע על מין התינוק שלהם, מידע זה הוא נושאות שווה בראש.

מחקרים הראו כי הרוב המכריע של זוגות המבקשים יש תינוקת לעשות זאת רק בגלל שהם כבר היו שניים או יותר תינוקות. בימים עברו, בם משפחות היו גדולות, הסיכויים שיש שילוב של כל מין היו הרבה יותר גדולים. בעוד משפחות באופן טבעי קטנות עכשיו וזוגות רבים מעדיפים לקבל את שניהם.

ישנם מספר דרכים טבעיות להרות ילדה, והעיתוי של משגל הוא בעל חשיבות עליונה. כדי להבין מדוע העיתוי הוא חיוני, אופיו של זרע הזכר והנקבה חייב להיות מובן. זרע זכר יכול לשחות הרבה יותר מהר מאשר זרע נקבי, אבל יש תוחלת הישרדות קצרה. זרע נקבה גדול יותר איטי אבל יכול לשרוד במשך כמה ימים יותר זרע גברי. אם ניקח את זה צעד הגיוני יותר, אם המשגל הוא מתוזמן כדי לחפוף עם הביוץ, מהר יותר, הזרע הגברי מהר נוטים יותר להגיע את הביצה הראשונה. כאשר מסתכלים על הצד השני של זה, הזמן הטוב ביותר להרות תינוקת היא על ידי קיום יחסי סביב 3 ימים לפני הביוץ, כפי שעד הביוץ מתרחש, הזרע הגברי צפויים נספו. עם זאת, הזרע הנקבי ארוך הטווח יחכה להפרות את הביצית כאשר השחרור מתרחש.

שיטות טבעיות אחרות אשר יטה את הסיכויים לטובת להריון נערה לכלול קיום יחסי רדודים כמו זה תוצאות זרע בכך שיופקדו קרוב יותר לכניסה של הנרתיק, שם התנאים יותר חומצי. כמו זרע נקבי מעדיף את הסביבה החומצית הם יסתדרו יותר.

דיאטה יכולה לעזור גם. תזונה עשירה בחלבון ואשלגן יכול לעזור זרע גברי תמיכה, ואילו מזונות עשירים במגנזיום כגון אגוזים, פולי סויה, ירקות ירוקים עליים הם תומכים זרע נקבי. בנוסף, תזונה עתירי קלוריות סביר יותר לייצר ילד, שם כמו תזונה אשר מכילה לא יותר מאשר צריכת הקלוריות המומלצת עבור גובה של אישה יהיה להשפיע על הסיכויים מעט לכיוון שיש ילדה.

חיפוש באינטרנט מהיר יגלה דרכים טבעיות רבות להרות ילדה. עם זאת, באמצעות אלה בבידוד לא יכול לתת את התינוקת לך תשמח לקבל. עם זאת, גישה מערכתית המשלבת את כל הדרכים האפשריות הבדוקות תיתן לך את הסיכוי הטוב ביותר. כדי לטעון ידיעון חינם שלך נותן רמזים וטיפים על בחירת מין טבעי לראות בדוקות, 3 שיטת צעד מקיף להריון נערה אשר הוכיחה להיות 95% מדויק, בקר הזמן הטוב ביותר להרות תינוקת

pregnant

https://www.articlesbase.com/pregnancy-articles/the-best-time-to-conceive-a-baby-girl-natural-ways-to-conceive-a-girl-784061.html | https://www.articlesbase.com/authors/francesca-hopkins/118136 |

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

חרדות במערכות יחסים: האם זה נשמע לכם מוכר?

הניצוץ שמצית את המתח בזוגיות יכול להיות פעמים רבות משהו לגמרי טריוויאלי. אולי אתם מרגישים שאתם נלחמים על נושא כל כך שולי, אבל איך שיחה על משהו חיובי, טריוויאלי או מינורי יכולה לגרום ליומיים של מריבה וניתוק? חרדה במערכות יחסים והאופן שבו בני זוג מעבדים את החרדות הללו או מתקשרים אותן האחד לשני – עשויים להפתיע אתכם.

לנשום

אתמול החלטתי לנשום

אתמול החלטתי לנשום, בדרך כלל היום נפתח ונגמר באותה נשימה, קמים בבוקר ובערב נרדמים בסלון כאילו הייתה סופת הוריקן בבית, אבל אתמול נשמתי, שניה לפני שנכנסתי לקחת את הילדה מחמותי, כן כן נשמתי ועוד פעם,