עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

קרם לטיפול בתופעת מתיחה בעור במהלך הריון

יש למתוח לא מעט סימן קרמים זמינים בשוק. זה באמת יכול להיות מבלבל להבין אילו באמת קרם מתיחה הטוב הסימן לטיפול בעור שלך. עם זאת, לפני שאתה קונה קרם, זה טוב לדעת מה סימני מתיחה הם ומדוע אתה מקבל אותם. הם צלקות אופק המופיעות על עור

תוכן עניינים

יש למתוח לא מעט סימן קרמים זמינים בשוק. זה באמת יכול להיות מבלבל להבין אילו באמת קרם מתיחה הטוב הסימן לטיפול בעור שלך. עם זאת, לפני שאתה קונה קרם, זה טוב לדעת מה סימני מתיחה הם ומדוע אתה מקבל אותם. הם צלקות אופק המופיעות על עור כאשר העור נמתח מעבר לקצה גבול היכולת שלה. הסימנים מופיעים בדרך כלל במהלך הריון או בגיל התבגרות, כאשר שינויים מרחיקי לכת המתרחשים בגוף שלך בתוך פרק זמן קצר ביותר. להלן, יש לי ברשימה כמה דברים שאתה יכול לבדוק את למצוא את קרם סימן מתיחה הטוב ביותר לקרב צלקות מכוערות אלה.

  • קרמי צמחים

קרמי צמחים יעילים מאוד בטיפול סימני מתיחה. דבר אחד טוב על קרמי סימן מתיחת צמחים הוא שהם אינם מכילים שום חומרים כימיים מזיקים, קשים שעלולה לגרום לגירוי עור. זכור, אתה לא יכול להיות זהיר מדי בבחירת מיטב שמנת הסימן מתיח כמו שאתה בטח מתכוון ליישם אותו על הבטן בזמן שהתינוק שלך הוא גוזל בפנים. כמו כן, אם אתם מפתחים סימני מתיחה על השדיים, עדיף להשתמש במשחות צמחים, כמו אלה הם מאוד באזורים רגישים של הגוף שלך.

  • קרמים המכילים ויטמינים

על מנת למצוא את קרם סימן מתיחה הטוב ביותר, אתה יכול גם להסתכל על קרם המכיל ויטמינים כגון ויטמין E וויטמין C ויטמינים. אלו מסייעים רקמת העור לשקם effictively לקבל את האלסטיות בחזרה העור שלך. קרמי סימן מתיחים מבוססים על ויטמינים גם אמורים להיות פחות חומרים כימיים מזיקים, ולכן די בטוחים לשימוש.

  • קרמי החלפת קולגן

הפריצה עד קולגן או חלבון החיבור של רקמות עור הוא הסיבה מאחורי המראה של סימני מתיחה. לכן, קרמים, אשר יש תכונות החלפת קולאז ', יכול לעזור בריפוי של הצלקות הללו מהר וביעילות. עם זאת, לוודא כי קרם הסימן המתיח הוא של מותג ידוע לפני קונה את זה. אתה גם יכול לבקר שאלות בפורום ומקום באינטרנט על קרם סימן מתיחה הטוב ביותר עם תכונות החלפת קולגן. קרם הריון טוב יכול להיות יקר, עם זאת, אם הוא יעיל באמת, זה יהיה באמת שווה את זה.

  • אנטי אייג'ינג קרמים

אתה יכול גם לבחור עבור קרם סימן מתיחה כי גם משמש גם בתור טיפול אנטי אייג'ינג. יש הרבה קרמים כגון Revitol ו Mederma, אשר יעילים למדי בטיפול עור נפול, כמו גם סימני מתיחה הריון. זכור, בשני המקרים הבעיה העיקרית היא כי העור מאבד את גמישותו. כמו כן, אנטי-אייג'ינג טוב או קרם אנטי למתוח יכול להיות יקר למדי. זה הרבה חסכוני בשבילך אם אתה יכול לטיפול בסימני המתיחה שלך, כמו גם קמטים או עור נפל יחד עם זה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

מלח בהריון

כל מה שרצית לדעת על מלח והריון

זה מפליא לשמוע כל הדיבורים על החשיבות של מלח והריון מבלי להזכיר את העובדה כי לא כל מקורות הנתרן או מלח, זהים. זהו שיקול מרכזי עבור בריאות הריון שלך.

הפלה כירורגית

ביצוע הפלה כירורגית בשבועות הראשונים של ההריון

עם התקדמות רפואה, נהלי הפלה כירורגית מוקדם יש ביקוש גבוה, והוא יכול להתבצע כעת סביב הזמן של האיחור בווסת הראשונה של המטופל (4 שבועות) ביעילות, עם סיבוכים מינימאליים, ואת רוב החולים חוזרים לפעילות השגרתית שלהם באותו יום.

עצמאות פעוטות

אני לבד – על עצמאות פעוטות ולמה זה חשוב

חשוב לזכור, לפעמים קצת קשה לנו לשחרר או להאמין שהפעוט הקטן שלכם כבר גדל ומסוגל. אך העצמאות של הילדים שלנו טובה וחשובה לא רק להם אלא גם לנו. ככל שהילד מסוגל יותר לבד, זה בסופו של דבר חוסך לנו זמן אותו אפשר להקדיש לזמן איכות עם הילדים או עם בן/ת הזוג, למטלות הבית או פשוט למנוחה.