עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

איזה תכשיט לרכוש בעבור היולדת הטריה?

סיבת קצף היא אחד הרעיונות הכי כיפיים ומקוריים שתוכלו לבחור לאירוע שלכם. תותח קצף הוא אטרקציה פופולרית היום למסיבות, הן לילדים והן למבוגרים. מסיבות קצף זוכות לצמיחה מדהימה בשנים האחרונות,

תוכן עניינים

מדובר ב׳מתנות דחיפה׳ שניתנות לנשים יולדות, בדרך כלל על ידי בני זוגן. תכשיטים, ובמיוחד כאלה המיוצרים על ידי מעצבת תכשיטים, הם בחירה פופולרית כמתנת דחיפה, אבל אפשרויות אחרות יכולות לכלול גם פיג׳מת משי או תיק החתלה מעוצב.

שים רבות מקבלות מבן הזוג תכשיט, כמתנה לכבוד לידת הבייבי החדש. תכשיטים הם תמיד מתנה שיכולה לסמל אירוע מיוחד בחיים. ואין אירוע מרגש ומשנה חיים יותר כמו הצטרפות של תינוק חדש למשפחה. אלא שהיום קיבל המנהג היפה הזה טרנד חדש, ואולי גם אתם כבר נתקלתם בו, מתנה ליולדת שקיבלה את השם: push present.

בטח יצא לכם לראות או לשמוע על ה-push presents שקיבלה קייט מידלטון מהנסיך וויליאם לאחר לידת שלושת ילדיהם, כולל תליון עגול ועליו חרוט שמו המלא של הנסיך ג׳ורג׳. היום, הפכו מתנות לידה אלה למסורת במשפחת המלוכה ומשם התפשטו והגיעו גם אלינו, לארץ ישראל הקטנה והיפה.

מהי מתנה המכונה Push present?

מדובר ב׳מתנות דחיפה׳ שניתנות לנשים יולדות, בדרך כלל על ידי בני זוגן. תכשיטים, ובמיוחד כאלה המיוצרים על ידי מעצבת תכשיטים, הם בחירה פופולרית כמתנת דחיפה, אבל אפשרויות אחרות יכולות לכלול גם פיג׳מת משי או תיק החתלה מעוצב.

התכשיטים הטובים ביותר כמתנה ליולדת

לידה של תינוק היא ככול הנראה המשימה הפיזית והרגשית הקשה ביותר שבת הזוג שלך תחווה. אתה בוודאי תהיה שם כדי לתמוך בה ולהעניק לה מתנה ששווה, כמעט, את הכאב שעברה…

את מתנת הלידה תוכל לתת לאשתך במהלך לידת הילד שלכם, או אחריה. מתנה מיוחדת זו, בדמות תכשיט, מפגינה את ההערכה שלך למשימה הקשה של אשתך שנשאה את הילד ברחמה והביאה אותו לעולם. המתנה יכולה להנציח את תאריך הלידה של הילד שלכם, כך שתמיד תזכיר לכם את היום ששינה את חייכם לנצח.

הנה כמה מהרעיונות המובילים להפיכת מתנת הדחיפה שלה למיוחדת במינה:

  • טבעת תוספת לאוסף – אם לבת הזוג שלך יש סט של טבעת אירוסין וטבעת נישואין משובצות באבני חן שהיא עונדת יחדיו, הוספת טבעת משובצת אבנים לאוסף שלה היא דרך נחמדה להנציח את הצטרפותו של הבייבי הקטן למשפחה. כדי להפוך את הטבעת שלך לייחודית, חרוט עליה את שמו של התינוק או את תאריך הלידה שלו. תוכל לבחור בטבעת משובצת ביהלומים או באבני הלידה המסמלים את החודש בו נולד התינוק. אגב, אם זה לא הילד הראשון שלכם, תוכלו להוסיף לטבעת אבן חן שתסמל כל אחד מבני המשפחה. היא בטוח תהיה נרגשת ותישאר ללא מלים.
  • צמיד קסם – יחד עם המגמות האופנתיות האחרות שהיו פופולריות בשלהי המאה ה-20 ובתחילת המאה ה-21, גם צמידי הקסם חוזרים, ובגדול! והם ממשיכים להלהיב את עולם התכשיטים האיכותיים. צמיד קסם הוא דרך מושלמת לציון רגעים מיוחדים בחיים, כמו לידת ילד, יום נישואין, ירח דבש או חופשה מיוחדת, ובד בבד הוא ממשיך לשמור על הסטייל שלו. לכול תינוק עתידי ניתן להוסיף פריט לצמיד הקסם, מה שאומר שהמתנה הזו אף פעם לא מפסיקה לתת. ואם אין לך מושג מה זה ׳צמיד קסם׳, נסביר שזה סוג של צמיד שעליו תלויים קישוטים אישיים או קסומים בצורת תליון דקורטיבי או חפץ נוי. הקישוטים הקסומים נושאים בדרך כלל נופך של קשר אישי או סמל סנטימנטלי כלשהו.
  • טבעת יהלום – כלום לא יכול להשתבש עם הענקת טבעת יהלום נוצצת כמתנה ליולדת. היא תשוויץ ותתגאה בטבעת בפני החברות, ותתרגש לענוד ולהתקשט בה באירוע הבא. קח בחשבון שלידת תינוק יכולה לגבות מחיר רגשי מבת הזוג. היא יודעת שיהיה עליה לוותר על הפעילויות היומיומיות הקבועות שלה כדי לטפל בתינוק החדש. לכן, טבעת יהלום היא דרך מיוחדת להחזיר לחייה את היוקרה, בתקופה החדשה שהיא חווה היום. ההמלצה על טבעת יהלום נובעת מהעובדה הפשוטה שיהלומים הם ניטרליים ומרשימים מאוד, וסביר שלא יתנגשו עם טבעות האירוסין והנישואין שלה.
  • שרשרת עם ראשי התיבות של שמה – זו מתנה שהופכת אלגנטית יותר ויותר ככול שהזמן עובר. שרשרת עם שם היולדת עשויה בדרך כלל מזהב או מכסף וניתן לשבץ בה גם יהלומים או אבני חן. גם כאן תוכל להוסיף את אבן הלידה של התינוק.
  • עגילים צמודים – אם אשתך היא אדם מאוד פרקטי, עגילים צמודים יכולים להיות המתנה שתעזור לה להרגיש שכבר חזרה לעצמה לאחר הלידה. עגילים צמודים הם מתנה מושלמת לאישה הפרקטית כי הם לא מסתבכים בפריטי התינוק, והתינוק גם לא יכול למשוך אותם בידיו הקטנטנות. עגילים צמודים מציעים אינסוף אפשרויות מבחינת הסגנון והצבע.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

הכנות לקראת הולדת הבת – מה צריך לקנות?

כשאתם מתכננים אירוע בריתה עליכם להחליט כמה וכמה דברים. קודם כל, מה הוא גודל האירוע שלכם. כמה אנשים מתכוונים להגיע? לאחר שהבנתם מה יהיה גודל האירוע, עליכם לבחור את המיקום בו הייתם רוצים לחגוג.

סימני הריון 2

סימנים מוקדמים להריון – האם את בהריון?

מה הגורמים העיקריים לבעיות פוריות בקרב גברים ונשים? זוגות רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות שונות המונעות מהם להביא ילדים לעולם. למרות שהסטיגמה הרווחת היא כי הבעיה נובעת בדרך כלל מהאישה, מחקרים מראים לנו שבעיות פוריות קיימות שווה בשווה בין גברים ונשים. בעשרים אחוז מהמקרים, שני בני הזוג סובלים מבעיות המונעות מהם להיכנס להריון.

תהליך הלידה – שלב אחר שלב

תהליך הלידה מתחיל בצרים ומסתיים בבואו של התינוק אל אוויר העולם. אורך הליך הלידה שלך מתחלק לשלושה שלבים עקרים: צירים, הלידה עצמה והוצאת השליה

התמודדות ילדים קטנים עם אובדן

אובדן של אדם אהוב ומוכר או של חיית מחמד, הוא תמיד דבר כואב ולא משנה מה הגיל שלכם. לילדים קטנים אשר טרם גיבשו את האישיות וכלים להתמודד, אובדן יכול להפוך לטראומה שתשנה את מסלול חייו. מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לילד להתמודד עם אובדן?

מדבקות שם

איך להתכונן לשנת הלימודים הבאה?

היום הראשון לשנת הלימודים הוא תמיד יום מרגש מאוד להורים ולילדים כאחד. זה לא ממש משנה אם הילד שלנו עולה לכיתה ב' או לכיתה יב' כהורים יש לנו אחריות להכין אותו כמו שצריך לתחילת שנת הלימודים.