עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

ביטוח נסיעות לנשים בהיריון בסיכון גבוה – כל המידע

תוכן עניינים

ביטוח נסיעות לנשים בהיריון בסיכון גבוה, זהו נושא טריקי, מכיוון שישנן סיבות שונות לכך שהריון נמצא בסיכון. לכן, כל מקרה לגופו, וחשוב לדבר על הנסיבות הרפואיות הספציפיות שהובילו אותך למצב זה – המשיכי לקרוא.

כמה מילים על אישור רפואי לטיסה בזמן הריון 

כאמור, עשויות להיות סיבות שונות לכך שנשים מגיעות למצב של הריון בסיכון. באופן כללי, רוב חברות הביטוח מסכימות לבטח נשים בהריון עד שבוע 32, כל עוד האישה לא חוותה איזשהו סיבוך בזמן ההיריון, במיוחד סיבוך אשר הוביל אותה למצב של הריון בסיכון, על אחת כמה וכמה – הריון בסיכון גבוה. עברת ניתוח כלשהו בזמן ההיריון? האם הוגדרת בתור אישה בהיריון בסיכון? ובכן, זה מאוד פשוט, למעשה, כל עוד את מצליחה לקבל אישור רפואי לטוס בזמן הריון בסיכון, רוב חברות הביטוח בדרך כלל יסכימו לבטח אותך. אבל, אם אין לך אישור מרופא הנשים שלך, אף חברת ביטוח לא תסכים לבטח את הנסיעה שלך לחו"ל.

דברים שחשוב לדעת על ביטוח נסיעות בהריון 

קודם כל, חשוב להבין מתי מומלץ לא לטוס. כפי שכבר ציינו, באופן כללי, מומלץ לא לטוס כלל בהריון בסיכון גבוה. ככלל אצבע בנושא הזה, רוב חברות התעופה לא מאפשרות טיסה החל משבוע 36 בהריון תקין, ובמקרים של הריון בסיכון גבוה, ייתכן שהאיסור יהיה החל משבוע 32. לכן, חשוב להתייעץ עם רופא הנשים שלך לגבי התאמת הטיסה למצבך הבריאותי. כמו כן, יש לקחת בחשבון כי ביטוח נסיעות לחו"ל בהריון מהסוג הסטנדרטי – לא מכסה אף פעם הריון בסיכון גבוה. זו הסיבה לכך שחשוב לרכוש הרחבה מיוחדת שתכסה סיבוכים אפשריים, כגון:

  • אשפוז
  • טיפולים רפואיים
  • לידה מוקדמת
  • פינוי רפואי
  • הטסה לארץ במקרה חירום
  • הוצאות נוספות כתוצאה מההיריון

כפי שניתן לראות מהכתוב לעיל, הוצאות היריון בסיכון עשויות להיות גבוהות, ומקרים אלו עשויים להיות מסוכנים. זו הסיבה לכך שרוב חברות הביטוח לא יבטחו אישה בהיריון בסיכון גבוה.

לסיכום, טיפ למציאת ביטוח נסיעות מתאים

רגע לפני שנדבר על טיפים למציאת ביטוח נסיעות לנשים בהיריון, נדגיש כי לא כל חברות הביטוח מציעות הרחבות לביטוח נסיעות לנשים בהיריון. לכן, חשוב לבצע סקר שוק מקיף ולבדוק את התנאים וההצעות של חברות הביטוח השונות. בתוך כך, יש לשים לב לתקרת הכיסוי, לסוג ההוצאות המכוסות, לתנאי ההשתתפות העצמית ועוד.

במילים אחרות, כדאי ומומלץ לערוך השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל לנשים בהיריון. סקר השוק הזה ייקח אתכם למחוזות של השוואת העלויות, שזהו, כידוע, מחוז החיסכון בכיס. במילים אחרות, השוואת עלויות ביטוח נסיעות, היא הפעולה שאיתה צריך להתחיל ולסיים את חיפוש חברת הביטוח המתאימה. עם מחקר שוק שגוזל דקה-שתיים מזמנכם, החיסכון עשוי להתבטא בעשרות אחוזים.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

איזה תכשיט לרכוש בעבור היולדת הטריה?

סיבת קצף היא אחד הרעיונות הכי כיפיים ומקוריים שתוכלו לבחור לאירוע שלכם. תותח קצף הוא אטרקציה פופולרית היום למסיבות, הן לילדים והן למבוגרים. מסיבות קצף זוכות לצמיחה מדהימה בשנים האחרונות,

כשהילדים שלי מרגיזים אותי

מה אני עושה כשהילדים שלי מרגיזים אותי

ילדים מרגיזים אותנו. הרבה פעמים. כל יום. לפעמים זה משהו שהם עושים, לפעמים זה משהו שהם לא עושים. יש מצבים בהם הם לא רוצים להקשיב לנו. או לפעמים אפילו יותר גרוע – הם עושים דווקא. הם בודקים כל הזמן את הגבולות שלנו.

חרדות במערכות יחסים: האם זה נשמע לכם מוכר?

הניצוץ שמצית את המתח בזוגיות יכול להיות פעמים רבות משהו לגמרי טריוויאלי. אולי אתם מרגישים שאתם נלחמים על נושא כל כך שולי, אבל איך שיחה על משהו חיובי, טריוויאלי או מינורי יכולה לגרום ליומיים של מריבה וניתוק? חרדה במערכות יחסים והאופן שבו בני זוג מעבדים את החרדות הללו או מתקשרים אותן האחד לשני – עשויים להפתיע אתכם.