עוד כותרות מובילות

נושאים מעניינים

כיצד להתמודד עם טחורים במהלך ההריון?

נשים בהריון רגישות יותר לפתח טחורים ועשויות לקבל אותם במהלך הטרימסטר הראשון, נשים אחרות עשויות לקבל אותם בזמן לידה. בכל מקרה, זמן קצר לאחר הלידה הטחורים נעלמים. עם זאת, אם זאת שכולנו מכירים את הרגשת האי נוחות בגוף, בזמן ההריון המצב הוא יותר בעייתי מאחר ונשים צריכות להיות מטופלות בשיטות בלתי שגרתיות בגלל שהתרופות יכולות להיות מאוד מזיקות לתינוק. לכן נשים הרות צריכות לנסות לטפל בטחורים בצורה טבעית ובטוחה.
pregnancy sitting

תוכן עניינים

באופן כללי, נשים בהריון צריכות להימנע מאכילת מזונות שגורמים לעצירות אשר עלולה להחמיר את טחורים. אלה הם מוצרים מן החי, קפה, בשר אדום, אורז, אלכוהול ושומנים רעים.

נשים בהריון רגישות יותר לפתח טחורים ועשויות לקבל אותם במהלך הטרימסטר הראשון, נשים אחרות עשויות לקבל אותם בזמן לידה. בכל מקרה, זמן קצר לאחר הלידה הטחורים נעלמים. עם זאת, אם זאת שכולנו מכירים את הרגשת האי נוחות בגוף, בזמן ההריון המצב הוא יותר בעייתי מאחר ונשים צריכות להיות מטופלות בשיטות בלתי שגרתיות בגלל שהתרופות יכולות להיות מאוד מזיקות לתינוק. לכן נשים הרות צריכות לנסות לטפל בטחורים בצורה טבעית ובטוחה. הדרך המומלצת ביותר היא שינוי בהרגלי התזונה. בחירת המזון לא יכולה רק יכולה לחסל את הטחורים הקיימים אלא גם למנוע היווצרות עתידית של טחורים.

איזה מאכלים עלי לבחור?

נשים בהריון עם טחורים צריכות לאכול מאכלים אשר מתעכלים בקלות וכוללים בתוכם סיבים תזונתיים אשר קל לעכל אותם. חשוב מאוד לדעת מה לאכול בכדי למנוע עצירות שתביא עמה את הטחורים הכואבים.

לפניכן רשימה של מזונות מסוימים אשר יכולים לעזור ולתת תחושת הקלה של כאבי הטחורים ולהפחית את הדימום שנוצר כתוצאה מכך:

• ירקות ירוקים – עלים (כוסברה, פטרוזיליה, שמי), מלפפון, ברוקולי ועוד

• זרעי פשתן -עשירים באומגה 3 ועשירים בסיבים תזונתיים.

• שעועית לימה וחמאה – אלה עשירים בברזל אשר אחראי לבניית תאי הדם. מאוד מועיל לנשים בהריון בכדי להקל על העומס שבמחזור הדם.

• אספסת – סוג של צמח פורח ממשפחת הקטניות

• מולסה –  תוצר לוואי של תהליך הפקת סוכר (הנקראת גם בשם "דבשה")

• בטטות – בעלי חומרים מזינים ומחזקים את הגוף

• בצל, זנגוויל ושום – שלושה אלה מכילים חומר אשר נלחם ומחזק את המערכת החיסונית

איזה מאכלים כדי להימנע בעת לטיפול בטחורים במהלך ההריון?

באופן כללי, נשים בהריון צריכות להימנע מאכילת מזונות שגורמים לעצירות אשר עלולה להחמיר את טחורים. אלה הם מוצרים מן החי, קפה, בשר אדום, אורז, אלכוהול ושומנים רעים.

טיפול ביתי בטחורים לנשים בהריון:

  • אמבטיות -כדאי להשתמש במים פושרים אשר מכסים את כל אזור פי הטבעת למשך 15 דקות כפעמיים או שלושה פעמים ביום. ייבוש של האזור הכואב צריך להיעשות בעדינות בכדי לא לשרוט וליצור דימום.
  • שקיות קרח – יכול מאוד להקל על נפיחות וכאב
  •  וזלין – לשמירה על הלחות (וזלין בטוח לנשים בהריון)
  •  שמן קליפות הרימון – יכול לסייע לסובלים מטחורים
  • מגבונים לחים  – באמצעות מגבונים יש לשמור על ההיגיינה אישית לאחר עשיית צרכים
  • מיץ פירות יער מעורב – מיץ פירות יכול לעשות פלאים באזור הטחורים שלך. השתמשי במיץ אוכמניות, פטל שחור ודובדבנים. שתיית 3 כוסות ביום זה פתרון ביתי מושלם עבור כאבי הטחורים שלך.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך​

פליילסט לנשים בהריון

מוסיקה עשויה להרגיע את הנפש של התינוק, אפילו לפני הלידה. קולה של אמא יכול להיות כל תינוק צריך לשמוע.

בעיות פוריות

בעיות פוריות – כל מה שרצית לדעת על פוריות

מה הגורמים העיקריים לבעיות פוריות בקרב גברים ונשים? זוגות רבים ברחבי העולם סובלים מבעיות שונות המונעות מהם להביא ילדים לעולם. למרות שהסטיגמה הרווחת היא כי הבעיה נובעת בדרך כלל מהאישה, מחקרים מראים לנו שבעיות פוריות קיימות שווה בשווה בין גברים ונשים. בעשרים אחוז מהמקרים, שני בני הזוג סובלים מבעיות המונעות מהם להיכנס להריון.

תהליך הלידה – שלב אחר שלב

תהליך הלידה מתחיל בצרים ומסתיים בבואו של התינוק אל אוויר העולם. אורך הליך הלידה שלך מתחלק לשלושה שלבים עקרים: צירים, הלידה עצמה והוצאת השליה